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Stephan Sachse
Stephan Sachse
Information Systems Institute, University of Leipzig
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Title
Cited by
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Year
Software-defined business: implications for IT management
R Alt, JM Leimeister, T Priemuth, S Sachse, N Urbach, N Wunderlich
Business & Information Systems Engineering 62, 609-621, 2020
442020
Towards customer-oriented electronic markets – A survey among digital natives in the financial industry
S Sachse, T Puschmann, R Alt
25 th Bled eConference, 2012
252012
Banking-Innovation
R Alt, S Sachse
Gabler Banklexikon: Bank - Börse - Finanzierung, 161-162, 2012
82012
Kundeninduzierte Orchestrierung komplexer Dienstleistungen
S Sachse, R Alt, T Puschmann
MKWI Multikonferenz Wirtschaftsinformatik, 2014
52014
Customer-centric service management
S Sachse
42016
Towards Customer-centric Mass Customization - Contribution of a Customer Model
S Sachse, T Alt, Rainer, Puschmann
MKWI 2014 - Multikonferenz Wirtschaftsinformatik, 2362, 2014
42014
Customer-centric Service Management - Conceptualization and Evaluation of Consumer-induced Service Composition
S Sachse
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:15-qucosa2-320862, 2018
32018
Kundenorientierung und die Sprache des Kunden - Konzept, Herausforderungen und erste Ergebnisse
R Alt, S Sachse
Dienstleistung in der digitalen Gesellschaft 6, 300, 2014
32014
Gamifying Sustainable Behavior at Work: Results from an Experiment with a Corporate Gamification App
PC Morschheuser, R Alt, S Sachse, B Morschheuser
12022
Kundenzentrierte Komposition komplexer Dienstleistungen – Eine empirische Untersuchung der Vorteile kundenzentrierter Servicekomposition
S Sachse, R Alt
Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI) 2016 3, 1379-1390, 2016
1*2016
Customer-centric Service Management: Kundenzentrierte Servicekomposition
S Sachse
Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Leipzig, Leipzig, 2013
12013
Frische Impulse: Dank IT-Innovationen beschreitet die Finanzindustrie neue Wege. Das Kompetenzzentrum CC Sourcing hat die besten Lösungen mit dem Banking Innovation Award gekürt
R Alt, T Puschmann, S Sachse
Axel Springer Schweiz, 2012
2012
Banking-Innovation
S Sachse, R Alt
Springer Gabler, 2012
2012
Tele-Underwriting im deutschen Markt: Status Quo, Standardisierungsbestrebungen und Best Practices
S Sachse, S Müller-Gora
Zeitschrift für Versicherungswesen 1 (2011), 16-18, 2011
2011
Tele-Underwriting in der Antragsprüfung
S Sachse, J Ringel, NA Sittaro
Versicherungswirtschaft 6, 408-410, 2010
2010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15