Folgen
Ralf Elsner
Ralf Elsner
Prof. für Marketing und Vertrieb, ADG Business School an der Steinbeis-Hochschule Berlin
Bestätigte E-Mail-Adresse bei adg-business-school.de
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Optimizing Rhenania's direct marketing business through dynamic multilevel modeling (DMLM) in a multicatalog-brand environment
R Elsner, M Krafft, A Huchzermeier
Marketing Science, 192-206, 2004
1312004
Improving referral management by quantifying market mavens’ word of mouth value
G Walsh, R Elsner
European Management Journal 30 (1), 74-81, 2012
712012
Unintended reward costs: the effectiveness of customer referral reward programs for innovative products and services
DB Dose, G Walsh, SE Beatty, R Elsner
Journal of the Academy of Marketing Science 47 (3), 438-459, 2019
532019
Customisation with crossed-basis sub-segmentation
EC Malthouse, R Elsner
Journal of Database Marketing & Customer Strategy Management 14 (1), 40-50, 2006
502006
Optimizing Rhenania's mail-order business through dynamic multilevel modeling (DMLM)
R Elsner, M Krafft, A Huchzermeier
Interfaces 33 (1), 50-66, 2003
452003
Optimiertes Direkt-und Database-Marketing unter Einsatz mehrstufiger dynamischer Modelle
R Elsner
Deutscher Universitätsverlag, 2003
322003
The 2003 ISMS Practice Prize Winner: Optimizing Rhenania's Direct Marketing Business Through Dynamic Multilevel Modeling (DMLM) in a Multicatalog-Brand Environment
R Elsner, M Krafft, A Huchzermeier
Marketing Science 23 (2), 192-206, 2004
122004
CRM and Relationship Branding
EC Malthouse, R Elsner, BJ Calder
Kellogg on Branding. Wiley, 150-68, 2006
2006
Ertragsmaximierung durch optimalen Adresseinsatz
R Elsner
Optimiertes Direkt-und Database-Marketing unter Einsatz mehrstufiger …, 2003
2003
Modellerweiterungen
R Elsner
Optimiertes Direkt-und Database-Marketing unter Einsatz mehrstufiger …, 2003
2003
Begriffsabgrenzungen sowie Forschungs-und Entwicklungsstand
R Elsner
Optimiertes Direkt-und Database-Marketing unter Einsatz mehrstufiger …, 2003
2003
Ertragsmaximierung durch optimale Werbeaktionsfrequenz
R Elsner
Optimiertes Direkt-und Database-Marketing unter Einsatz mehrstufiger …, 2003
2003
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–12