Folgen
Jochen Hoffmann
Jochen Hoffmann
Associate Professor, Aalborg University
Bestätigte E-Mail-Adresse bei ikl.aau.dk
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Inszenierung und Interpenetration: Das Zusammenspiel von Eliten aus Politik und Journalismus
J Hoffmann
Westdeutscher Verlag, 2003
135*2003
Public Relations in der Schweiz: Eine empirische Studie zum Berufsfeld Öffentlichkeitsarbeit
U Röttger, J Hoffmann, O Jarren
UVK, 2003
1032003
Politische Personalisierung. Disziplinäre Zugänge und theoretische Folgerungen
J Hoffmann, J Raupp
Publizistik 51 (4), 456-478, 2006
802006
Talking into (non) existence: Denying or constituting paradoxes of Corporate Social Responsibility
J Hoffmann
Human Relations 71 (5), 668-691, 2018
792018
Politische Kommunikation als Dienstleistung: Public-Affairs-Berater in der Schweiz
J Hoffmann, A Steiner, O Jarren
UVK Verlagsgesellschaft, 2007
50*2007
Politische Wirkungen der Medien
J Hoffmann, U Sarcinelli
Mediengeschichte der Bundesrepublik Deutschland, 720-784, 1999
491999
The Contingency of Corporate Political Advocacy: Nike’s ‘Dream Crazy’ Campaign with Colin Kaepernick
J Hoffmann, KJ Nyborg, C Averhoff, S Olesen
Public Relations Inquiry 9 (2), 155-175, 2020
432020
In the triangle of civil society, politics, and economy: Positioning magazines of nonprofit organizations
J Hoffmann
Voluntas: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations 22 …, 2011
272011
Öffentlichkeitsarbeit zwischen Ideal und Ideologie: Wieviel Moral verträgt PR und wieviel PR verträgt Moral?
U Sarcinelli, J Hoffmann
Pr-Kampagnen, 233-245, 2009
24*2009
Sustainable Oil and Profitable Wind: The Communication of Corporate Responsibilities as Inverted Positioning
J Hoffmann, ME Kristensen
Nordicom Review 38 (2), 79-96, 2017
232017
Moderne Public Affairs versus traditionelle Interessenvertretung? Agenturen, Unternehmen und Verbände der politischen Kommunikation
J Hoffmann, A Steiner, M Vogel
Austrian Journal of Political Science 36 (4), 425-443, 2007
232007
The inimitable outsider: Contracting out public affairs from a consultant's perspective
J Hoffmann, A Steiner, O Jarren
Journal of Communication Management 15 (1), 23-40, 2011
192011
Harmonious public relations: A deconstruction of U.S.-based public relations textbooks
J Hoffmann
Critical Studies in Media Communication 36, 2019
162019
Mitgliederpresse: Journalismus für die Organisation, PR für die Gesellschaft
J Hoffmann
M&K Medien & Kommunikationswissenschaft 55 (4), 555-574, 2007
16*2007
Structural segregation and openness: A balanced professionalism for public relations
O Jarren, U Röttger, J Hoffmann
Studies in communication sciences-journal of the Swiss Association of …, 2007
16*2007
Beyond professional snail races: Contextualizing corporate communication in Indonesia
J Hoffmann, A Hamidati
Journal of Public Relations Research 28 (1), 51-66, 2016
142016
Unravelling the muddle of services and clients: Political communication consulting
J Hoffmann, A Steiner, O Jarren
International Journal of Strategic Communication 2 (2), 100-114, 2008
142008
The rehabilitation of the “nation variable”: Links between corporate communications and the cultural context in five countries
J Hoffmann, U Röttger, D Ingenhoff, A Hamidati
Corporate Communications: An International Journal 20 (4), 483-499, 2015
132015
Antagonismen politischer Kommunikation in dramatologischer Perspektive
J Hoffmann
Steuerungs-und Regelungsprobleme in der Informationsgesellschaft, 167-179, 1999
131999
Mitgliederkommunikation von Verbänden
J Hoffmann
Handbuch Verbandskommunikation, 195-221, 2010
112010
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20