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Nils O. Ommen
Nils O. Ommen
Professor of Digital Marketing
Bestätigte E-Mail-Adresse bei fh-muenster.de
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Jahr
Toward a better understanding of stakeholder participation in the service innovation process: More than one path to success
NO Ommen, M Blut, C Backhaus, DM Woisetschläger
Journal of Business Research 69 (7), 2409-2416, 2016
582016
Bedeutung der Produktverpackung für die Markenpräferenz im Kontext internationaler Markenführung in der FMCG-Branche
D Ahlert, J Berentzen, N Ommen
IfHM Inst. für Handelsmanagement u. Netzwerkmarketing, 2007
102007
The impact of country-of-origin and joy on product evaluation: A comparison of Chinese and German intimate apparel
NO Ommen, T Heußler, C Backhaus, M Michaelis, D Ahlert
Journal of Global Fashion Marketing 1 (2), 89-99, 2010
92010
Ein Segmentierungsansatz für die Adoption von Elektrofahrzeugen in Unternehmen
DK Müller, NO Ommen, DM Woisetschläger
Entscheidungen beim Übergang in die Elektromobilität, 9-25, 2015
42015
Die zukünftige Rolle des Großhandels-Solution Selling im Rahmen des vertikalen Wertschöpfungsmanagements
D Ahlert, N Ommen
IfHM, 2010
22010
Innovationsmanagement in Franchisesystemen: Der Erfolgsfaktor Partizipationsqualität
NO Ommen
Springer-Verlag, 2013
12013
Get Electric Vehicles Going-A Segmentation Approach for the Adoption of Electric Vehicles in Organizations
D Mueller, DM Woisetschlaeger, NO Ommen, C Backhaus
Abstracts from the 2014 Macromarketing Conference, 2015
2015
HOW TO DESIGN SERVICE INNOVATION PROCESSES: DEVELOPMENT OF THE PARTICIPATION QUALITY SCALE
NO Ommen, M Blut, C Backhaus, DM Woisetschläger
2014 Global Marketing Conference at Singapore, 715-715, 2014
2014
Annäherung an ein Verständnis der zentralen Begriffe
NO Ommen
Innovationsmanagement in Franchisesystemen, 11-83, 2013
2013
Implikationen
NO Ommen
Innovationsmanagement in Franchisesystemen, 267-295, 2013
2013
Methodische Grundlagen und empirische Ergebnisse
NO Ommen
Innovationsmanagement in Franchisesystemen, 151-266, 2013
2013
Theoretische und konzeptionelle Grundlagen
NO Ommen
Innovationsmanagement in Franchisesystemen, 85-150, 2013
2013
原産地影響和産品評고樂趣: 中國和獨國貼身服裝的比較硏究
NO Ommen, T Heußler, C Backhaus, M Michaelis, D Ahlert
Journal of Global Fashion Marketing 1 (2), 89-99, 2010
2010
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Artikel 1–13