Folgen
Prof. Dr. Andreas Hesse
Prof. Dr. Andreas Hesse
Koblenz University of Applied Sciences
Bestätigte E-Mail-Adresse bei andreashesse.de - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Digitalization and Leadership-How experienced leaders interpret daily realities in a digital world
A Hesse
542018
Dynamics of institutional logics in a cross-sector social partnership: The case of refugee integration in Germany
A Hesse, K Kreutzer, MR Diehl
Journal of Business Ethics 159, 679-704, 2019
462019
How a Corporate Influencer Co-creates Brand Meaning: The Case of Pawel Dillinger from Deutsche Telekom
A Hesse, HJ Schmidt, C Baumgarth
Corporate Reputation Review 24 (4), 191-204, 2020
182020
‘Fly Responsibly’: a case study on consumer perceptions of a green demarketing campaign
A Hesse, S Rünz
Journal of Marketing Communications, 2020
172020
Digital-lokaler Einzelhandel
A Hesse
Wissenschaftliche Schriften des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der …, 2019
52019
Practices of brand extensions and how consumers respond to FMCG giants’ greening attempts
A Hesse, K Bündgen, S Claren, S Frank
Journal of Brand Management, 2022
42022
Consumer responses to brand communications involving COVID-19
A Hesse, F Niederle, L Schön, D Stautz
Journal of Marketing Management, 2021
42021
How posting in social networks affects employee-based brand equity
A Hesse, HJ Schmidt, R Bosslet, M Häusler, A Schneider
European Journal of Marketing, 2022
32022
Nachhaltigkeitsmarketing für Modemarken im Fast-Fashion-Bereich Eine inhaltsanalytische Bestandsaufnahme
A Hesse, AL Hofschulte
transfer - Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement 67 (1), 50-55, 2021
12021
Personalführung im Zeitalter der Digitalisierung–Brauchen Manager einen neuen Führungsstil?
A Hesse, MR Diehl
Die Zukunft des Personalmanagements: Herausforderungen, Lösungsansätze und …, 2017
12017
Employees as Corporate Influencers and Co-creators of Brand Meaning
A Hesse, HJ Schmidt
transfer - Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement 68 (4), 32-37, 2022
2022
Wenn Freunde Kollegen werden
A Hesse, A Wahls
Harvard Business Manager, 8-10, 2022
2022
Der Anlass bestimmt das Format - Situative Mehrwerte digitaler In-Store-Anwendungen
A Hesse, M Esser
Marketing Review St. Gallen, 20-26, 2022
2022
Green Marketing - Empirische Erkenntnisse zur Konsumentenwahrnehmung von Ökologie-orientierten Repositionierungsversuchen etablierter Marken
A Hesse
Wissenschaftliche Schriften des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der …, 2022
2022
When Brand Images Act like a Burden in Radical Transformation – How to Overcome Barriers of Greening Established Brands
A Hesse
15th Global Brand Conference, Sheffield, UK, 2022
2022
Cross-Cultural Differences and Similarities in Retailers’ Branding and Digital Maturity: A Cross-Border Case Study
A Hesse, P Steenkamp, HJ Schmidt, V Mugobo
Anthropological Approaches to Understanding Consumption Patterns and …, 2020
2020
Szenesportförderung als Plattform authentischer Markenkommunikation
A Hesse, J Adami
transfer - Werbeforschung & Praxis 66 (1), 34-38, 2020
2020
Soziale Kooperationen von Sportmarken
A Hesse, L Haist
transfer – Werbeforschung & Praxis 65 (3), 30-34, 2019
2019
Management Basics - Einführung in die Allgemeine BWL
A Hesse, K Höhmann
Litello-Verlag, 2019
2019
Markenbotschafterprogramm - Erfolgsfaktoren eines oft vergessenen Instruments der Internen Markenführung
C Baumgarth, HJ Schmidt, A Hesse
transfer – Werbeforschung & Praxis 65 (1), 23-27, 2019
2019
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20