Goetz Greve
Goetz Greve
HSBA Hamburg School of Business Administration
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Jahr
The impact of technological and organizational implementation of CRM on customer acquisition, maintenance, and retention
JU Becker, G Greve, S Albers
International Journal of research in Marketing 26 (3), 207-215, 2009
4102009
The moderating effect of customer engagement on the brand image–brand loyalty relationship
G Greve
Procedia-Social and Behavioral Sciences 148, 203-210, 2014
1202014
Erfolgsfaktoren von Customer-Relationship-Management-Implementierungen
G Greve
Deutscher Universitäts-Verlag, 2006
992006
Determinants of performance in customer relationship management-Assessing the technology usage-Performance link
G Greve, S Albers
Proceedings of the 39th Annual Hawaii International Conference on System …, 2006
672006
Online targeting und controlling
C Bauer, R Abel, M Altendorf, N Andersen, G Greve, G Hopf
Gabler, 2011
522011
Social CRM–ganzheitliches Beziehungsmanagement mit Social Media
G Greve
Marketing Review St. Gallen 28 (5), 16-21, 2011
462011
How to prevent CRM implementations from failing
JU Becker, G Greve, S Albers
GfK Marketing Intelligence Review 2 (2), 34-41, 2010
332010
Online-Marketing-Intelligence
D Ahrholdt, G Greve, G Hopf
Springer Books, 2019
222019
Social CRM–Zielgruppenorientiertes Kundenmanagement mit Social Media
G Greve
Online Targeting und Controlling, 261-285, 2011
212011
Einführung in das Online targeting
G Greve, G Hopf, C Bauer
Online targeting und controlling, 3-21, 2011
202011
Different or alike? Comparing computer-based and paper-based card sorting
G Greve
International Journal of Strategic Innovative Marketing 1 (1), 27-36, 2014
132014
Kundenwertprognose
S Albers, G Greve
Prognoserechnung, 431-438, 2005
122005
Kundenorientierte Unternehmensführung: Konzept und Anwendung des Net Promoter® Score in der Praxis
G Greve, E Benning-Rohnke
Springer-Verlag, 2010
112010
From customer relationship management to influencer relationship management
G Greve, A Schlüschen
Diverse methods in customer relationship marketing and management, 80-91, 2018
72018
Targeting mit InVideo Advertising
D Reisig, F Runge, G Greve
Online Targeting und Controlling, 243-260, 2011
42011
The moderating effects of service and ambience on customer satisfaction in a fast-casual restaurant: a German case study
G Greve
International Journal of Hospitality and Event Management 1 (2), 147-163, 2014
32014
Kundenorientierte Unternehmensführung: Konzept und Anwendung des Net Promoter® Score in der Praxis
E Benning-Rohnke, G Greve
Gabler, 2010
32010
Kundenorientierte Unternehmensführung als Managementherausforderung
G Greve
Kundenorientierte Unternehmensführung, 3-32, 2010
32010
Die Anwendung des Net Promoter® Score in der Praxis: Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
G Greve
Kundenorientierte Unternehmensführung, 197-218, 2010
22010
Information management can’t be all fun and games, can it? How gamified experiences foster information exchange in multi-actor service ecosystems
P Weretecki, G Greve, K Bates, J Henseler
International Journal of Information Management 61, 102391, 2021
12021
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