Folgen
Christoff Sebastian Hische
Christoff Sebastian Hische
Universität Tübingen
Keine bestätigte E-Mail-Adresse - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Professional knowledge or motivation? Investigating the role of teachers’ expertise on the quality of technology-enhanced lesson plans
I Backfisch, A Lachner, C Hische, F Loose, K Scheiter
Learning and Instruction 66, 101300, 2020
712020
On torus actions of higher complexity
J Hausen, C Hische, M Wrobel
Forum of Mathematics, Sigma 7, 2019
222019
On Fano arrangement varieties
CS Hische
Universität Tübingen, 2020
12020
On canonical Fano intrinsic quadrics
C Hische
arXiv preprint arXiv:2005.12104, 2020
12020
ON FANO THREEFOLDS WITH C-ACTION
C HISCHE, M WROBEL
12019
On the anticanonical complex
C Hische, M Wrobel
arXiv preprint arXiv:1808.01997, 2018
12018
Skill or Will? Effects of Teacher Knowledge and Motivation on the Quality of Technology-Enhanced Lesson Plans
I Backfisch, A Lachner, C Hische, F Loose, K Scheiter
PsyArXiv, 2021
2021
On Fano threefolds with -action
C Hische, M Wrobel
arXiv preprint arXiv:1912.08184, 2019
2019
Mathematik für Physiker 2
T Markwig, C Hische
2016
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–9