Folgen
Sonja Klose
Sonja Klose
Professor of Marketing, HWR Berlin
Bestätigte E-Mail-Adresse bei hwr-berlin.de - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
A framework for supplier relationship management (SRM)
S Moeller, M Fassnacht, S Klose
Journal of business-to-business marketing 13 (4), 69-94, 2006
1512006
Linking service convenience to satisfaction: dimensions and key moderators
S Benoit, S Klose, A Ettinger
Journal of Services Marketing 31 (6), 527-538, 2017
532017
Bridging the Data-Divide Between Practitioners and Academics: Approaches to Collaborating Better to Leverage Each Other's Resources
S Benoit, S Klose, J Wirtz, TW Andreassen, TL Keiningham
242019
Defensive relationship marketing: Avoiding decreasing sales from customers in consumer goods mass markets
S Moeller, M Fassnacht, S Klose
Journal of Relationship Marketing 7 (2), 197-215, 2008
52008
Gefährdung existierender Kundenbeziehungen
S Klose
Peter Lang, 2008
42008
Relationships at Risk: Relationship Marketing Activities Cannot Mitigate Core Performance Failures
S Moeller, M Fassnacht, S Klose
Proceedings of the Relationship Marketing Summit, Buenos Aires, Argentina, 2007
2007
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–6