Folgen
Daniel Nölleke
Titel
Zitiert von
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Jahr
Das Experteninterview in der Kommunikationswissenschaft
B Blöbaum, D Nölleke, AM Scheu
Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft …, 2016
952016
Soccer players and their media-related behavior: A contribution on the mediatization of sports
T Birkner, D Nölleke
Communication & Sport 4 (4), 367-384, 2016
652016
Journalistic homophily on social media: Exploring journalists’ interactions with each other on Twitter
F Hanusch, D Nölleke
Digital Journalism 7 (1), 22-44, 2019
632019
News sources and follow-up communication: Facets of complementarity between sports journalism and social media
D Nölleke, CG Grimmer, T Horky
Journalism Practice 11 (4), 509-526, 2017
562017
Experten im Journalismus
D Nölleke
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2013
532013
The other side of mediatization: Expanding the concept to defensive strategies
D Nölleke, AM Scheu, T Birkner
Communication Theory 31 (4), 737-757, 2021
342021
Die Konstruktion von Expertentum im Journalismus
D Nölleke
Spezialisierung im Journalismus, 97-110, 2009
262009
Illusio and disillusionment: Expectations met or disappointed among young journalists
D Nölleke, P Maares, F Hanusch
Journalism 23 (2), 320-336, 2022
242022
Bypassing traditional sports media? Why and how professional volleyball players use social networking sites
D Nölleke, T Birkner
SCM Studies in Communication and Media 8 (3), 287-310, 2019
212019
What is sports journalism? How COVID-19 accelerated a redefining of US sports reporting
G Perreault, D Nölleke
Journalism Studies 23 (14), 1860-1879, 2022
202022
Perceived media logic: A point of reference for mediatization
D Nölleke, AM Scheu
Media logic (s) revisited: Modelling the interplay between media …, 2017
192017
Mediatization in times of pandemic: How German grassroots sports clubs employed digital media to overcome communication challenges during COVID-19
C Schallhorn, D Nölleke, P Sinner, C Seeger, JU Nieland, T Horky, ...
Communication & Sport 10 (5), 891-912, 2022
132022
Medial dabei statt mittendrin? Sportzuschauer als Medienrezipienten
D Nölleke, B Blöbaum
Sportzuschauer, 162-179, 2012
122012
“The chilling effect”: Medical scientists’ responses to audience feedback on their media appearances during the COVID-19 pandemic
D Nölleke, BM Leonhardt, F Hanusch
Public Understanding of Science 32 (5), 546-560, 2023
72023
The ambivalence of recognition: How awarded journalists assess the value of journalism prizes
D Nölleke, F Hanusch, P Maares
Journalism 24 (7), 1406-1423, 2023
72023
Young audiences' sports media repertoires and expectations towards sport coverage during COVID-19
D Nölleke
Research Handbook on Sport and COVID-19, 99-112, 2022
62022
Journalismusforschung: Disziplin durch Entdisziplinierung. Interdisziplinarität in der Forschung und ihrem Gegenstand–zur Einführung in das Themenheft
W Loosen, D Nölleke, N Springer
M&K Medien & Kommunikationswissenschaft 70 (1-2), 3-16, 2022
52022
Wissenschaftskommunikation in der COVID19-Pandemie: Einblicke und Erfahrungen österreichischer Expert: innen
D Nölleke, F Hanusch, B Leonhart
Wien. Universität Wien, Institut für Publizistik-und Kommunikationswissenschaft, 2022
52022
Journalistic Homophily on Social Media: Exploring journalists’ interactions with each other on Twitter. Digital Journalism, 7 (1), 22–44
F Hanusch, D Nölleke
52019
Sportjournalismus und Social Media–Eine mehrperspektivische Studie zu den Olympischen Spielen in Sotschi 2014
T Horky, CG Grimmer, D Nölleke
Der Einsatz Sozialer Medien im Sport: Gestaltung, Vermarktung …, 2017
52017
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