Follow
Christian Gross
Christian Gross
Advisory Council for Consumer Affairs, Berlin
No verified email - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Explaining the (Non-) Causality Between Energy And Economic Growth In the US—A Multivariate Sectoral Analysis
C Gross
Energy Economics 34 (2), 489-499, 2012
1442012
Is There Really Granger Causality Between Energy Use and Output?
SB Bruns, C Gross, DI Stern
The Energy Journal 35 (4), 101-134, 2014
1182014
Sustainability policy as if people mattered: developing a framework for environmentally significant behavioral change
CM Baum, C Gross
Journal of Bioeconomics 19, 53-95, 2017
612017
What If Energy Time Series Are Not Independent? Implications For Energy-GDP Causality Analysis
SB Bruns, C Gross
Energy Economics 40, 753-759, 2013
332013
Personalisierte Preise
H Zander-Hayat, I Domurath, C Groß
Sachverständigenrat für Verbraucherfragen beim Bundesministerium der Justiz …, 2016
162016
Maßnahmen für eine zukunftsgerechte Naturgefahren-Absicherung
C Gross, R Schwarze, GG Wagner
Sachverständigenrat für Verbraucherfragen, 2019
102019
Can Declining Energy Intensity Mitigate Climate Change? Decomposition and Meta-regression Results
SB Bruns, C Gross
Papers on Economics and Evolution, 2012
62012
Dokumentation einer empirischen Pilot-Studie zum Wissen über und zur Bewertung von Verbraucherscoring
FG Rebitschek, C Groß, A Keitel, M Brümmer, G Gigerenzer, GG Wagner
Berlin: Sachverständigenrat für Verbraucherfragen, 2018
42018
Corona-Pandemie: auch ein Stresstest für den Wohnungsmarkt
C Gross, K Göbler, GG Wagner
Sachverständigenrat für Verbraucherfragen beim Bundesministerium der Justiz …, 2020
22020
Verbraucher-Scoring: Fair und korrekt?
G Gigerenzer, GG Wagner, J Gerberding, C Groß, A Keitel, FG Rebitschek, ...
Konsumentenpolitisches Jahrbuch: Trends, Rechtsentwicklung und Judikatur der …, 2019
22019
Eigentum verpflichtet: Gilt auch für Algorithmen
C Groß, GG Wagner
WiSt: Wirtschaftswissenschaftliches Studium 49 (4), 23-29, 2020
12020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11