Christian Gülpen
Christian Gülpen
RWTH Aachen University, Technology and Innovation Management Group
Verified email at time.rwth-aachen.de - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Vernetzte Organisation
FR Aschoff, A Back, B Bansemir, S Behrendt, J Bender, M Bentele, ...
Walter de Gruyter GmbH & Co KG, 2014
282014
Innovative business models for digitalization A code of practice for German industry
C Guelpen, F Piller, D Dirzus
ATP EDITION, 70-78, 2018
22018
Beyond the Offer: Co-creation in Tourism: When Your Guest Becomes Your Partner, Value Emerges
FT Piller, C Gülpen
Open Tourism, 413-421, 2016
22016
Systematische Geschäftsmodellinnovation
F Piller, C Gülpen, D Lüttgens
Geschäftsmodellinnovationen, 145-153, 2016
22016
Geschäftsmodelle für Industrie 4.0–Vision und Wirklichkeit: 10 Thesen und wie sie Realität werden könnten
C Gülpen, FT Piller, D Dirzus
atp magazin 63 (1-2), 2021
2021
Wettbewerbsstrategie Mass Customization
F Piller, C Gülpen
Zeitschrift für wirtschaftlichen Fabrikbetrieb 115 (4), 210-215, 2020
2020
Neue Geschäftsmodelle für die digitale Transformation: Eine Richtlinie der VDI/VDE GMA für die deutsche Industrie
C Gülpen, F Piller, D Dirzus
atp magazin 60 (06-07), 70-79, 2018
2018
The New Innovation Economy-Digital Technologies as Drivers of a New Innovation Paradigm
C Guelpen, F Piller
ATP EDITION, 104-108, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8