Nayla Fawzi
Nayla Fawzi
Bestätigte E-Mail-Adresse bei ifkw.lmu.de
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Populist online communication: Introduction to the special issue
S Engesser, N Fawzi, AO Larsson
Information, communication & society 20 (9), 1279-1292, 2017
1472017
Bystanding or standing by? How the number of bystanders affects the intention to intervene in cyberbullying
M Obermaier, N Fawzi, T Koch
New media & society 18 (8), 1491-1507, 2016
902016
Cyber-Mobbing: Ursachen und Auswirkungen von Mobbing im Internet
N Fawzi
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Company KG, 2015
712015
Can online exemplars trigger a spiral of silence? Examining the effects of exemplar opinions on perceptions of public opinion and speaking out
T Zerback, N Fawzi
New Media & Society 19 (7), 1034-1051, 2017
632017
Cyber-Mobbing
N Fawzi
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2015
352015
Untrustworthy news and the media as “enemy of the people?” How a populist worldview shapes recipients’ attitudes toward the media
N Fawzi
The International Journal of Press/Politics 24 (2), 146-164, 2019
342019
Start spreading the news: A comparative experiment on the effects of populist communication on political engagement in sixteen European countries
M Hameleers, L Bos, N Fawzi, C Reinemann, I Andreadis, N Corbu, ...
The International Journal of Press/Politics 23 (4), 517-538, 2018
312018
Beyond policy agenda-setting: political actors’ and journalists’ perceptions of news media influence across all stages of the political process
N Fawzi
Information, Communication & Society 21 (8), 1134-1150, 2018
212018
Machen Medien Politik?
N Fawzi
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2014
212014
Jugend-Medien-Extremismus
C Reinemann, A Nienierza, N Fawzi, C Riesmeyer, K Neumann
Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2019
152019
Die „Vertrauenskrise “der Medien–Fakt oder Fiktion?
C Reinemann, N Fawzi, MK Obermaier
Kiepenheuer und Witsch, 2017
142017
Is the Populism Laggard Catching Up?
N Fawzi, M Obermaier, C Reinemann
Populist political communication in Europe, 111, 2016
132016
Mehr als Nähe und Harmonie. Dimensionen des Verhältnisses von Kommunalpolitikern und Lokaljournalisten in deutschen Städten More than proximity and harmony. Dimensions of the …
P Baugut, N Fawzi, C Reinemann
SCM Studies in Communication and Media 4 (4), 406-435, 2015
112015
Close, dependent, and out of touch with the people? Investigating and explaining local political communication cultures in a multilevel analysis
P Baugut, N Fawzi, C Reinemann
The International Journal of Press/Politics 22 (3), 357-379, 2017
102017
The effects of populism as a social identity frame on persuasion and mobilisation: Evidence from a 15‐country experiment
L Bos, C Schemer, N Corbu, M Hameleers, I Andreadis, A Schulz, ...
European Journal of Political Research 59 (1), 3-24, 2020
92020
The persuasiveness of populist communication: Conceptualizing the effects and political consequences of populist communication from a social identity perspective
M Hameleers, C Reinemann, D Schmuck, N Fawzi
New YorkRoutledge, 2019
82019
Eine vergebliche Suche nach der Lügenpresse
C Reinemann, N Fawzi
Verfügbar unter http://www. tagesspiegel. de/politik/analyse-von …, 2016
82016
Witnesses of the offense. What influences the behavior of bystanders of cyberbullying
N Fawzi, B Goodwin
annual meeting of the International Communication Association, Boston, 2011
82011
Chronisten, Agenda-Setter oder Politikmacher? Der Einfluss der Medien im politischen Prozess
N Fawzi
Zeitschrift für Politik, 437-460, 2014
62014
» Cyber-Mobbing unter Jugendlichen «
N FAWZI
Sozialwissenschaften und Berufspraxis 32, 224-239, 2009
62009
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20