Nayla Fawzi
Nayla Fawzi
Bestätigte E-Mail-Adresse bei ifkw.lmu.de
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Populist online communication: Introduction to the special issue
S Engesser, N Fawzi, AO Larsson
Information, communication & society 20 (9), 1279-1292, 2017
1122017
Bystanding or standing by? How the number of bystanders affects the intention to intervene in cyberbullying
M Obermaier, N Fawzi, T Koch
New media & society 18 (8), 1491-1507, 2016
832016
Cyber-Mobbing: Ursachen und Auswirkungen von Mobbing im Internet
N Fawzi
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Company KG, 2015
662015
Can online exemplars trigger a spiral of silence? Examining the effects of exemplar opinions on perceptions of public opinion and speaking out
T Zerback, N Fawzi
New Media & Society 19 (7), 1034-1051, 2017
562017
Cyber-Mobbing
N Fawzi
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2015
332015
Start spreading the news: A comparative experiment on the effects of populist communication on political engagement in sixteen European countries
M Hameleers, L Bos, N Fawzi, C Reinemann, I Andreadis, N Corbu, ...
The international journal of press/politics 23 (4), 517-538, 2018
262018
Untrustworthy news and the media as “enemy of the people?” How a populist worldview shapes recipients’ attitudes toward the media
N Fawzi
The International Journal of Press/Politics 24 (2), 146-164, 2019
212019
Machen Medien Politik?
N Fawzi
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2014
182014
Beyond policy agenda-setting: political actors’ and journalists’ perceptions of news media influence across all stages of the political process
N Fawzi
Information, Communication & Society 21 (8), 1134-1150, 2018
162018
Die „Vertrauenskrise “der Medien–Fakt oder Fiktion?
C Reinemann, N Fawzi, MK Obermaier
Kiepenheuer und Witsch, 2017
112017
Is the Populism Laggard Catching Up?
N Fawzi, M Obermaier, C Reinemann
Populist political communication in Europe, 111, 2016
92016
Mehr als Nähe und Harmonie. Dimensionen des Verhältnisses von Kommunalpolitikern und Lokaljournalisten in deutschen Städten More than proximity and harmony. Dimensions of the …
P Baugut, N Fawzi, C Reinemann
SCM Studies in Communication and Media 4 (4), 406-435, 2015
92015
Jugend-Medien-Extremismus
C Reinemann, A Nienierza, N Fawzi, C Riesmeyer, K Neumann
Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2019
82019
Eine vergebliche Suche nach der Lügenpresse
C Reinemann, N Fawzi
Der Tagesspiegel, 2016
82016
Witnesses of the offense. What influences the behavior of bystanders of cyberbullying
N Fawzi, B Goodwin
Vortrag auf der 61. Jahrestagung der International Communication Association …, 2011
82011
Close, dependent, and out of touch with the people? Investigating and explaining local political communication cultures in a multilevel analysis
P Baugut, N Fawzi, C Reinemann
The International Journal of Press/Politics 22 (3), 357-379, 2017
62017
Chronisten, Agenda-Setter oder Politikmacher? Der Einfluss der Medien im politischen Prozess
N Fawzi
Zeitschrift für Politik, 437-460, 2014
62014
» Cyber-Mobbing unter Jugendlichen «
N Fawzi
Sozialwissenschaften und Berufspraxis 32, 224-239, 2009
62009
Mehr Beteiligung= bessere Berichterstattung?
C Reinemann, N Fawzi, P Röder
SCM Studies in Communication and Media 1 (3-4), 351-380, 2013
52013
The effects of populism as a social identity frame on persuasion and mobilisation: Evidence from a 15‐country experiment
L Bos, C Schemer, N Corbu, M Hameleers, I Andreadis, A Schulz, ...
European Journal of Political Research 59 (1), 3-24, 2020
42020
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20