Hubert Job
TitelZitiert vonJahr
The economic impact of tourism in six German national parks
M Mayer, M Müller, M Woltering, J Arnegger, H Job
Landscape and Urban Planning 97 (2), 73-82, 2010
1452010
Tourismus und nachhaltige Entwicklung: Grundlagen und praktische Ansätze für den mitteleuropäischen Raum
C Becker, H Job, A Witzel
Wissenschaftliche Buchgesellschaft, 1996
1311996
Toward a product-based typology for nature-based tourism: a conceptual framework
J Arnegger, M Woltering, H Job
Journal of sustainable tourism 18 (7), 915-928, 2010
972010
Ökonomische Effekte von Großschutzgebieten
H Job, B Harrer, D Metzler, D Hajizadeh-Alamdary
BfN-Skripten 135, 111, 2005
86*2005
Managing natural disturbance in protected areas: Tourists’ attitude towards the bark beetle in a German national park
M Müller, H Job
Biological conservation 142 (2), 375-383, 2009
802009
Inwertsetzung alpiner Nationalparks: Eine regionalwirtschaftliche Analyse des Tourismus im Alpenpark Berchtesgaden
H Job, D Metzler, L Vogt
Lassleben, 2003
75*2003
Protected areas in an era of global–local change
S Becken, H Job
Journal of Sustainable Tourism 22 (4), 507-527, 2014
652014
Links between nature-based tourism, protected areas, poverty alleviation and crises—The example of Wasini Island (Kenya)
H Job, F Paesler
Journal of Outdoor Recreation and Tourism 1, 18-28, 2013
592013
Actor-Oriented Management of Protected Areas and Ecotourism in Mexico
L Brenner, H Job
Journal of Latin American Geography 5 (2), 7-27, 2006
512006
Regionalökonomische Effekte des Tourismus in deutschen Nationalparken
H Job, M Woltering, B Harrer
Bundesamt für Naturschutz, 2009
462009
Estimating the regional economic impact of tourism to national parks: Two case studies from Germany
H Job
GAIA-Ecological Perspectives for Science and Society 17 (1), 134-142, 2008
442008
Großschutzgebiete und ihre Akzeptanz bei Einheimischen: Das Beispiel der Nationalparke im Harz
H Job
Geographische Rundschau 48, 159-165, 1996
411996
Modell zur Evaluation der Nachhaltigkeit im Tourismus (Model as an Instrument for the Evaluation of Sustainability in Tourism)
H Job
Erdkunde, 112-132, 1996
401996
Destination “Deutsche Nationalparke” als touristische Marke
T Hannemann, H Job
Tourism Review 58 (2), 6-17, 2003
392003
Challenges to actor‐oriented environmental governance: examples from three Mexican biosphere reserves
L Brenner, H Job
Tijdschrift voor economische en sociale geografie 103 (1), 1-19, 2012
382012
Die Destination Nationalpark Bayerischer Wald als regionaler Wirtschaftsfaktor
H Job
Nationalparkverwaltung Bayerischer Wald, 2008
382008
Der Wandel der historischen Kulturlandschaft und sein Stellenwert in der Raumordnung: eine historisch-, aktual-und prognostisch-geographische Betrachtung traditioneller Weinbau …
H Job
Deutsche Akademie Fur Landeskunde Selbstverlag, 1999
371999
The relevance of effective protected areas for biodiversity conservation: An introduction
S Stoll-Kleemann, H Job
Gaia-Ecological Perspectives for Science and Society 17 (1), 86-89, 2008
362008
The economics of protected areas - a European perspective
M Mayer, H Job
Zeitschrift für Wirtschaftsgeographie 58 (2-3), 73-97, 2014
342014
Welche Nationalparke braucht Deutschland?
H Job
Raumforschung und Raumordnung 68 (2), 75-89, 2010
342010
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20