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Ove Jensen
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Fundamental changes in marketing organization: The movement toward a customer-focused organizational structure
C Homburg, JP Workman, O Jensen
Journal of the Academy of Marketing Science 28 (4), 459-478, 2000
7242000
A configurational perspective on key account management
C Homburg, JP Workman Jr, O Jensen
Journal of marketing 66 (2), 38-60, 2002
7042002
The thought worlds of marketing and sales: which differences make a difference?
C Homburg, O Jensen
Journal of Marketing 71 (3), 124-142, 2007
5722007
Intraorganizational determinants of key account management effectiveness
JP Workman Jr, C Homburg, O Jensen
Journal of the Academy of Marketing Science 31 (1), 3-21, 2003
4302003
Configurations of marketing and sales: a taxonomy
C Homburg, O Jensen, H Krohmer
Journal of marketing 72 (2), 133-154, 2008
4292008
How to organize pricing? Vertical delegation and horizontal dispersion of pricing authority
C Homburg, O Jensen, A Hahn
Journal of Marketing 76 (5), 49-69, 2012
1242012
Sales force modeling: State of the field and research agenda
MK Mantrala, S Albers, F Caldieraro, O Jensen, K Joseph, M Krafft, ...
Marketing Letters 21 (3), 255-272, 2010
1232010
Key-account-management
O Jensen
Deutscher Universiäts-Verlag, Wiesbaden, 2001
1172001
Clusteranalyse
O Jensen
Handbuch Marktforschung: Methoden-Anwendungen-Praxisbeispiele 3, 335-372, 2008
60*2008
Kundenorientierte Vergütungssysteme: Voraussetzungen, Verbreitung, Determinanten
C Homburg, O Jensen
Journal of Business Economics: JBE= Zeitschrift f r Betriebswirtschaft 70 …, 2000
572000
Die Kaufverhaltensrelevanz von Marken im Industriegüterbereich
C Homburg, O Jensen, M Richter
Die Unternehmung: Swiss Journal of Business Research and Practice 60 (4 …, 2006
322006
Kundenorientierte Vergütungssysteme als Schlüssel zur Kundenzufriedenheit
O Jensen
Kundenzufriedenheit 4, 283-293, 2001
26*2001
Kundenbindung im Industriegütergeschäft
C Homburg, O Jensen
Handbuch Industriegütermarketing, 481-519, 2004
242004
Die Zusammenarbeit zwischen Marketing und Vertrieb-eine vernachlässigte Schnittstelle
C Homburg, O Jensen, M Klarmann
Management Know-how 86, 2005
202005
Pricing excellence: Wegweiser für ein professionelles Preismanagement
C Homburg, O Jensen, B Schuppar
Management Know-how 90, 2004
182004
Kundenorientierte Vergütungssysteme: Empirische Erkenntnisse und Managementempfehlungen
C Homburg, O Jensen
Management Know-how 37, 1999
151999
KAM-Excellence-Key-Account-Management mit System
C Homburg, O Jensen
Management Know-how 85, 2004
132004
Sind Marken im Industriegüterbereich relevant?
C Homburg, O Jensen, M Richter
Erfolgsfaktoren der Markenführung, 391-405, 2007
122007
Einführung in die Meta-Analyse
O Jensen, S Mertesdorf
WiSt-Wirtschaftswissenschaftliches Studium 35 (12), 657-663, 2006
122006
The Marketing-Sales-Finance Triangle
D Weissbrich, H Krohmer, O Jensen
Marketing Theory and Applications, 452, 2009
11*2009
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
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