Folgen
Stefan Keller
Stefan Keller
University of Applied Sciences, North-Western Switzerland
Bestätigte E-Mail-Adresse bei fhnw.ch - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Patient factors and compliance with asthma therapy
N Clark, P Jones, S Keller, P Vermeire
Respiratory medicine 93 (12), 856-862, 1999
791999
The influence of lexical features on teacher judgements of ESL argumentative essays
C Vögelin, T Jansen, SD Keller, N Machts, J Möller
Assessing Writing 39, 50-63, 2019
782019
The development of Shakespeare's rhetoric: a study of nine plays
SD Keller
BoD–Books on Demand, 2009
582009
Linking TOEFL iBT® writing rubrics to CEFR levels: Cut scores and validity evidence from a standard setting study
J Fleckenstein, S Keller, M Krüger, RJ Tannenbaum, O Köller
Assessing Writing 43, 100420, 2020
532020
English writing skills of students in upper secondary education: Results from an empirical study in Switzerland and Germany
SD Keller, J Fleckenstein, M Krüger, O Köller, AA Rupp
Journal of Second Language Writing 48, 100700, 2020
412020
Besser lernen im Dialog: dialogisches Lernen in der Unterrichtspraxis
U Ruf, S Keller, F Winter
Kallmeyer, 2008
342008
Besser lernen im Dialog
U Ruf, S Keller, F Winter
Dialogisches Lernen in der Unterrichtspraxis 1, 2008
332008
Automated essay scoring at scale: a case study in Switzerland and Germany
AA Rupp, JM Casabianca, M Krüger, S Keller, O Köller
ETS Research Report Series 2019 (1), 1-23, 2019
322019
Das Dialogische Lernmodell
U Ruf, S Keller, F Winter
Kallmeyer, 2008
322008
The impact of vocabulary and spelling on judgments of ESL essays: an analysis of teacher comments
C Vögelin, T Jansen, SD Keller, J Möller
The Language Learning Journal 49 (6), 631-647, 2021
302021
Aufgabenkulturen: Fachliche Lernprozesse herausfordern, begleiten, reflektieren
S Keller
Klett, 2012
302012
Judgment accuracy in experienced versus student teachers: Assessing essays in English as a foreign language
T Jansen, C Vögelin, N Machts, S Keller, O Köller, J Möller
Teaching and Teacher Education 97, 103216, 2021
282021
Is a long essay always a good essay? The effect of text length on writing assessment
J Fleckenstein, J Meyer, T Jansen, S Keller, O Köller
Frontiers in psychology 11, 562462, 2020
272020
Aufgaben als Schlüssel zur Kompetenz: didaktische Herausforderungen, wissenschaftliche Zugänge und empirische Befunde
S Keller, C Reintjes
Waxmann Verlag, 2016
242016
Das Dialogische Lernmodell auf dem Hintergrund wissenschaftlicher Theorien und Befunde
U Ruf, S Keller, F Winter
Kallmeyer, 2008
242008
Aufgabenkulturen
S Keller, U Bender
Fachliche Lernprozesse herausfordern, begleiten, reflektieren, Seelze, 2012
232012
Beurteilungsraster und Kompetenzmodelle
S Keller
Schneider Verlag Hohengehren, 2011
232011
Integrative Schreibdidaktik Englisch für die Sekundarstufe: Theorie, Prozessgestaltung, Empirie
S Keller
BoD–Books on Demand, 2013
222013
Den Unterricht dialogisch gestalten-neun Arbeitsweise und einige Tipps
P Gallin, U Ruf, S Keller, F Winter
Kallmeyer, 2008
192008
Combining Rhetoric and Pragmatics to Read Othello
SD Keller
English Studies 91 (4), 398-411, 2010
182010
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20