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Liane Nagengast
Liane Nagengast
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Jahr
New insights in the moderating effect of switching costs on the satisfaction–repurchase behavior link
L Nagengast, H Evanschitzky, M Blut, T Rudolph
Journal of retailing 90 (3), 408-427, 2014
1312014
Gamifying the digital shopping experience: games without monetary participation incentives increase customer satisfaction and loyalty
JC Bauer, M Linzmajer, L Nagengast, T Rudolph, E D'Cruz
Journal of Service Management 31 (3), 563-595, 2020
582020
Gamifying the digital shopping experience: games without monetary
JC Bauer, M Linzmajer, L Nagengast, T Rudolph, E D’Cruz
292019
Die nutzung mobiler shopping apps im kaufprozess
T Rudolph, L Nagengast, M Bassett, D Bouteiller
Marketing Review St. Gallen 32, 42-49, 2015
262015
Strengthening the satisfaction loyalty link: the role of relational switching costs
H Evanschitzky, V Stan, L Nagengast
Marketing Letters 33 (2), 293-310, 2022
212022
Profilierung und Kundeninspiration: Wachstum in umkämpften Märkten
T Rudolph, L Nagengast, M Weber
Forschungszentrum für Handelsmanagement, 2014
112014
Interest-free financing promotions increase consumers’ demand for credit for experiential goods
JC Bauer, VG Morwitz, L Nagengast
Journal of the Association for Consumer Research 6 (1), 54-66, 2021
82021
Kundenbindung in Handels-und Serviceunternehmen–Die Wirkung von Kundenbindungsinstrumenten auf Einstellungen und Kaufverhalten
T Rudolph, L Nagengast
Journal für Betriebswirtschaft 63, 3-44, 2013
72013
The effects of personalized recommendations with popularity information on sales-a field study in grocery retailing
M Linzmajer, S Schopfer, T Keller, L Nagengast, E Fleisch, T Rudolph
62015
Social Network Analysis—Erkenntnisse für die Markenpositionierung im Web
T Rudolph, O Emrich, L Nagengast, D Oster
Marketing Review St. Gallen 25, 11-16, 2008
62008
Kunden erfolgreich binden: die Wirkung von Kundenbindungsinstrumenten auf Einstellungen und Kaufverhalten
L Nagengast
Publikation Digital, 2012
42012
Einkaufstourismus Schweiz 2015: Eine Studie zu den aktuellen Entwicklungen des Einkaufstourismus
T Rudolph, L Nagengast, F Nitsch
Forschungszentrum für Handelsmanagement, 2015
32015
Der kombinierte Einsatz von Sortimentsreduktion und Regalkategorisierung zur Sortimentsoptimierung– Eine empirische Untersuchung aus Konsumenten-und Händlersicht
L Nagengast, C Heidemann, T Rudolph
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 65, 666-687, 2013
32013
Emotional and behavioral consequences of cross-border shopping
L Nagengast, M Linzmajer, T Böttger, T Rudolph
Academy of Marketing Science, 2015
22015
Einkaufstourismus: Keine Entwarnung
T Rudolph, K Neumüller, L Nagengast
Alimenta: Fachzeitschrift für die Lebensmittelwirtschaft, 20, 2018
12018
Einkaufstourismus Schweiz 2017/2018
T Rudolph, L Nagengast, F Nitsch
Universität St. Gallen, 2017
12017
Inner Value Conflicts: Emotional and Behavioral Consequences of Cross-Border Shopping
L Nagengast, M Linzmajer, T Rudolph, T Böttger
European Marketing Academy, 2014
12014
KUNDEN ERFOLGREICH BINDEN−
L Nagengast, T Rudolph, T Reutterer
Die Wirkung von Kundenbindungsinstrumenten auf Einstellungen und …, 2012
12012
Der Markteintritt von Lidl in den Schweizer Lebensmitteldetailhandel: Expertenmeinungen über potentielle Auswirkungen auf die Branchenstruktur
T Rudolph, L Nagengast, T Sohl
Institut für Marketing und Handel, Universität St. Gallen, 2008
12008
Private labels and negative information: effects across retailers
L Nagengast, O Thomas, O Reimann, G Kucza
EMAC Regional Conference, Athens, Greece, 27-29 September 2023, 2023
2023
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