Folgen
Thomas Horky
Thomas Horky
Professor für Sportkommunikation, Macromedia University of applied Sciences
Bestätigte E-Mail-Adresse bei horky.de
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
No sports, no spectators–no media, no money? The importance of spectators and broadcasting for professional sports during COVID-19
T Horky
Soccer & Society 22 (1-2), 96-102, 2021
1302021
International Sport Press Survey 2011
T Horky, JU Nieland
IAMCR Conference. Sport and Media Group. Dublin, Irlanda, 2011
1252011
International Sports Press Survey 2011
T Horky, JU Nieland
BoD–Books on Demand, 2013
1102013
Die Inszenierung des Sports in der Massenkommunikation
T Horky
Jesteburg: XOX Verlag, 2001
80*2001
News sources and follow-up communication: Facets of complementarity between sports journalism and social media
D Nölleke, CG Grimmer, T Horky
Journalism Practice 11 (4), 509-526, 2017
562017
Was macht den Sport zum Mediensport?
T Horky
Sportwissenschaft 39 (4), 298-308, 2009
462009
Sports reporting and journalistic principles
T Horky, B Stelzner
Routledge handbook of sport communication, 118-127, 2013
412013
Comparing Sports Reporting from around the World–Num-bers and Facts on Sports in Daily Newspapers
T Horky, JU Nieland
International sports press survey 2011 5, 22, 2013
292013
Data Visualisation in Sports Journalism: Opportunities and challenges of data-driven journalism in German football
T Horky, P Pelka
Changing Sports Journalism Practice in the Age of Digital Media, 95-114, 2020
282020
ISPS 2011: First Results of the International Sports Press Survey 2011
T Horky, JU Nieland
Koln: German Sport University Cologne 3, 2011
202011
ISPS 2011: First Results of the International Sports Press Survey 2011
T Horky, JU Nieland
Koln: German Sport University Cologne 3, 2011
202011
Emotion, Spannung und Anschlusskommunikation–zur Unterhaltungsfunktion der Sportjournalistik aus systemtheoretischer Perspektive
T Horky
Die Fußballweltmeisterschaft als Kommunikationsthema, 7-34, 2003
192003
Themen für Sportjournalisten
HJ Stiehler, T Horky
T. Horky, T. Schauerte, J. Schwier, & DFJV (Hrsg.), Sportjournalismus, 63-78, 2009
162009
International newspaper coverage of the 2013 EuroBasket for men
S Ličen, M Lončar, N Delorme, T Horky, H Jakubowska
Communication & Sport 5 (4), 448-470, 2017
142017
Sport: Basiswissen für die Medienpraxis
T Horky, HC Kamp
von Halem, 2012
142012
Contenidos y modelos de elaboración de la información deportiva en la prensa escrita. Resultados de un estudio comparativo internacional
T Horky
Apunts. Educación física y deportes 3 (97), 70-79, 2009
142009
Mediatization in Times of Pandemic: How German Grassroots Sports Clubs Employed Digital Media to Overcome Communication Challenges During COVID-19
C Schallhorn, D Nölleke, P Sinner, C Seeger, JU Nieland, T Horky, ...
Communication & Sport 10 (5), 891-912, 2022
132022
Die Digitalisierung des Sports in den Medien
T Horky, HJ Stiehler, T Schierl
Herbert von Halem Verlag, 2018
122018
Sportkommunikation bei Facebook und Twitter
CG Grimmer, T Horky
Die Digitalisierung des Sports in den Medien (S. 17–41). Köln: Halem, 2018
122018
Contents and patterns of construction of sports coverage in the press. Results from a cross-national comparative study
T Horky
European Journal for Sport and Society 7 (3-4), 265-282, 2010
122010
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20