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Oliver Götz
Oliver Götz
Professor für internationales B-to-B Marketing und Sales Management, ESB Business School, Reutlingen
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Jahr
Evaluation of structural equation models using the partial least squares (PLS) approach
O Götz, K Liehr-Gobbers, M Krafft
Handbook of partial least squares, 691-711, 2010
15572010
Customer-to-customer interactions: broadening the scope of word of mouth research
B Libai, R Bolton, MS Bügel, K De Ruyter, O Götz, H Risselada, ...
Journal of service research 13 (3), 267-282, 2010
8882010
Analyse von strukturgleichungsmodellen mit hilfe der partial-least-squares (PLS)-methode
O Götz, K Liehr-Gobbers
Die Betriebswirtschaft 64 (6), 714, 2004
5602004
Die Validierung von Strukturgleichungsmodellen mit Hilfe des partial-least-squares (PLS)-Ansatzes
M Krafft, O Götz, K Liehr-Gobbers
Handbuch PLS-Pfadmodellierung, 71-86, 2005
4512005
Messmodelle mit Konstrukten zweiter Ordnung in der betriebswirtschaftlichen Forschung
S Albers, O Götz
Die Betriebswirtschaft 66 (6), 669, 2006
2302006
On the use of formative measurement specifications in structural equation modeling: A Monte Carlo simulation study to compare covariance-based and partial least squares model …
CM Ringle, O Götz, M Wetzels, B Wilson
METEOR Research Memoranda (RM/09/014), 2009
1532009
Investigating the moderating role of fit on sports sponsorship and brand equity
J Henseler, B Wilson, O Götz, C Hautvast
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2007
1342007
The evolution of marketing channel research domains and methodologies: an integrative review and future directions
M Krafft, O Goetz, M Mantrala, F Sotgiu, S Tillmanns
Journal of retailing 91 (4), 569-585, 2015
1192015
Implementation effects in the relationship between CRM and its performance
I Dalla Pozza, O Goetz, JM Sahut
Journal of Business Research 89, 391-403, 2018
852018
Der Partial-Least-Squares-(PLS)-Ansatz zur Analyse von Strukturgleichungsmodellen
O Götz, K Liehr-Gobbers
Marketing-Centrum Münster, Inst. f. Marketing, Westf. Wilhelms-Univ., 2004
852004
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
M Krafft, O Götz
Grundlagen des CRM, 325-356, 2006
582006
Investigating organisational innovativeness: Developing a multidimensional formative measure
F Pallas, F Böckermann, O Goetz, K Tecklenburg
International journal of innovation management 17 (04), 1350009, 2013
562013
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
M Krafft, O Götz
Grundlagen des CRM, 213-246, 2011
432011
Erfolgreiche Implementierung von CRM-Strategien
O Götz, M Krafft
Handbuch Kundenbindungsmanagement: Strategien und Instrumente für ein …, 2017
362017
Der Einsatz von Customer Relationship Management zur Steuerung von Kundenzufriedenheit
O Götz, W Hoyer, M Krafft, W Reinartz
Kundenzufriedenheit: Konzepte-Methoden-Erfahrungen, 349-376, 2016
362016
The role of sales and marketing in market-oriented companies
O Götz, AK Hoelter, M Krafft
Journal of Personal Selling & Sales Management 33 (4), 353-371, 2013
342013
How to separate the wheat from the chaff: Improved variable selection for new customer acquisition
S Tillmanns, F Ter Hofstede, M Krafft, O Goetz
Journal of Marketing 81 (2), 99-113, 2017
242017
Customer Relationship Management öffentlicher und privater TV-Sender
M Krafft, O Götz
Handbuch Medien-und Multimediamanagement, 337-363, 2003
232003
Kundenkarten: Kundenkartenprogramme erfolgreich gestalten
B Klingsporn
Fachverl. der Verlag-Gruppe Handelsbl., 2007
212007
The influence of learning management system components on learners’ motivation in a large-scale social learning environment
M Steiner, O Götz, S Stieglitz
142013
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Artikel 1–20