Oliver Götz
Oliver Götz
Professor für internationales B-to-B Marketing und Sales Management, ESB Business School, Reutlingen
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Title
Cited by
Cited by
Year
Handbook of partial least squares
VE Vinzi, WW Chin, J Henseler, H Wang
Springer 201 (0), 2010
14752010
Evaluation of structural equation models using the partial least squares (PLS) approach
O Götz, K Liehr-Gobbers, M Krafft
Handbook of partial least squares, 691-711, 2010
13982010
Customer-to-customer interactions: broadening the scope of word of mouth research
B Libai, R Bolton, MS Bügel, K De Ruyter, O Götz, H Risselada, ...
Journal of service research 13 (3), 267-282, 2010
8212010
Analyse von Strukturgleichungsmodellen mit Hilfe der partial-least-squares (PLS)-Methode
O Götz, K Liehr-Gobbers
Die Betriebswirtschaft 64 (6), 714, 2004
5442004
Die Validierung von Strukturgleichungsmodellen mit Hilfe des Partial-Least-Squares (PLS)-Ansatzes
M Krafft, O Götz, K Liehr-Gobbers
Handbuch PLS-Pfadmodellierung, Stuttgart, 71-86, 2005
4462005
Grundlagen des CRM: Konzepte und Gestaltung
H Hippner, KD Wilde
Springer-Verlag, 2007
258*2007
Messmodelle mit Konstrukten zweiter Ordnung in der betriebswirtschaftlichen Forschung
S Albers, O Götz
Die Betriebswirtschaft 66 (6), 669, 2006
2172006
Kundenzufriedenheit: Konzepte-Methoden-Erfahrungen
C Homburg
Springer Gabler, 2016
1802016
On the use of formative measurement specifications in structural equation modeling: A Monte Carlo simulation study to compare covariance-based and partial least squares model …
CM Ringle, O Götz, M Wetzels, B Wilson
METEOR Research Memoranda (RM/09/014), 2009
1412009
Investigating the moderating role of fit on sports sponsorship and brand equity
J Henseler, B Wilson, O Götz, C Hautvast
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2007
1312007
The evolution of marketing channel research domains and methodologies: an integrative review and future directions
M Krafft, O Goetz, M Mantrala, F Sotgiu, S Tillmanns
Journal of Retailing 91 (4), 569-585, 2015
1092015
Der Partial-Least-Squares-(PLS)-Ansatz zur Analyse von Strukturgleichungsmodellen
O Götz, K Liehr-Gobbers
Marketing-Centrum Münster, Inst. f. Marketing, Westf. Wilhelms-Univ., 2004
952004
Implementation effects in the relationship between CRM and its performance
I Dalla Pozza, O Goetz, JM Sahut
Journal of Business Research 89, 391-403, 2018
612018
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
M Krafft, O Götz
Grundlagen des CRM, 325-356, 2006
572006
Investigating organisational innovativeness: Developing a multidimensional formative measure
F Pallas, F Böckermann, O Goetz, K Tecklenburg
International journal of innovation management 17 (04), 1350009, 2013
482013
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
M Krafft, O Götz
Grundlagen des CRM, 213-246, 2011
392011
Der Einsatz von Customer Relationship Management zur Steuerung von Kundenzufriedenheit
O Götz, W Hoyer, M Krafft, W Reinartz
Kundenzufriedenheit: Konzepte-Methoden-Erfahrungen, 349-376, 2016
342016
Erfolgreiche Implementierung von CRM-Strategien
O Götz, M Krafft
302010
The role of sales and marketing in market-oriented companies
O Goetz, AK Hoelter, M Krafft
Journal of Personal Selling & Sales Management 33 (4), 353-371, 2013
282013
Customer Relationship Management öffentlicher und privater TV-Sender
M Krafft, O Götz
Handbuch Medien-und Multimediamanagement, 337-363, 2003
242003
The system can't perform the operation now. Try again later.
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