Rotatory role-playing and role-models to enhance the research integrity culture J Prieß-Buchheit, A Aro, I Demirova, D Lanzerath, P Stoev, N Wilder Research Ideas and Outcomes 6, e53921, 2020 | 20 | 2020 |
Mechanosensitivity: From Aristotle's sense of touch to cardiac mechano-electric coupling JP Kuhtz-Buschbeck, J Schaefer, N Wilder Progress in Biophysics and Molecular Biology 130, 126-131, 2017 | 15 | 2017 |
Reassessing diagrams of cardiac mechanics: from Otto Frank and Ernest Starling to Hiroyuki Suga JP Kuhtz-Buschbeck, RK Lie, J Schaefer, N Wilder Perspectives in biology and medicine 59 (4), 471-490, 2016 | 11 | 2016 |
Who is responsible for integrity in the age of artificial intelligence? An analysis using the example of academic writing N Wilder, D Weßels, J Gröpler, A Klein, M Mundorf European Conference on Academic Integrity and Plagiarism, 179-181, 2021 | 9 | 2021 |
Forschungsintegrität und Künstliche Intelligenz mit Fokus auf den wissenschaftlichen Schreibprozess N Wilder, D Weßels, J Gröpler, A Klein, M Mundorf Verlässliche Wissenschaft. Bedingungen, Analysen, Reflexionen (S. 203–224 …, 2022 | 7 | 2022 |
Zehn Thesen zur Zukunft des Schreibens in der Wissenschaft A Limburg, U Bohle-Jurok, I Buck, E Grieshammer, J Gröpler, D Knorr, ... Hochschulforum Digitalisierung. Dossier Generative KI. Diskussionspapier Nr 23, 2023 | 5 | 2023 |
The origin of the heartbeat and theories of muscle contraction. Physiological concepts and conflicts in the 19th century JP Kuhtz-Buschbeck, J Schaefer, N Wilder, WT Wolze Progress in Biophysics and Molecular Biology 159, 3-9, 2021 | 5 | 2021 |
Emotionen, Emotionsregulation und Psychoanalytische Pädagogik B Rauh, N Welter, M Franzmann, K Magiera, J Schramm, N Wilder Emotion–Disziplinierung–Professionalisierung. Pädagogik im Spannungsfeld von …, 2020 | 5 | 2020 |
Von der Strafe zur Konsequenz. Alter Wein in neuen Schläuchen K Magiera, N Wilder Emotion–Disziplinierung–Professionalisierung. Pädagogik im Spannungsfeld von …, 2020 | 4 | 2020 |
The development of a four-tier test to evaluate researc h integrity training [version 1; peer review: 1 approved] L Zollitsch, N Wilder, J Priess-Buchheit Sophia, 2021 | 3 | 2021 |
Dialogische Migrationssozialberatung: Argumentative Wege zur Anerkennung des Anderen P Krope, K Latus, A Kohrs, D Klemenz, W Prieß, N Wilder Waxmann Verlag, 2013 | 3 | 2013 |
by Subject Y Kano, T Gomez-Diaz, T Recio, L Lahti, F da Silva, M Laine, ... | 3 | 1976 |
The development of a four-tier test to evaluate training in responsible conduct of research L Zollitsch, N Wilder, J Priess-Buchheit Open Research Europe 1, 90, 2022 | 1 | 2022 |
The development of a four-tier test to evaluate trainin g in responsible conduct of research [version 2; peer review L Zollitsch, N Wilder, J Priess-Buchheit | 1 | 2022 |
Zum Wesen der Strafe und seiner begrifflichen Verschleierung in der Gegenwart N Wilder, K Magiera Sozial Extra 47 (6), 339-344, 2023 | | 2023 |
Superheld* innen–Gottheiten der Gegenwart?: Ein pädagogisch-historischer Versuch zu den Orientierungsmöglichkeiten des Mythischen und Utopischen N Wilder | | 2022 |
The development of a four-tier test to evaluate researc h integrity training [version 1; peer review: awaiting peer L Zollitsch, N Wilder, J Priess-Buchheit | | 2021 |
Emotionen, Emotionsregulation und Psychoanalytische Pädagogik Bernhard Rauh, Nicole Welter, Manuel Franzmann K Magiera, J Schramm, N Wilder Emotion–Disziplinierung–Professionalisierung: Pädagogik im Spannungsfeld von …, 2020 | | 2020 |
Kieler Berichte: Theoretische, historische und empirische Beiträge zur Pädagogik N Welter, N Wilder | | 1996 |
by Subject W Gregg, C Erdmann, L Paglione, J Schneider, C Dean, M Kahlert, ... | | |