Folgen
Christopher Buschow
Christopher Buschow
Professor of Digital Journalism, Hamburg Media School
Bestätigte E-Mail-Adresse bei hamburgmediaschool.com
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Tweeting television: Exploring communication activities on Twitter while watching TV
C Buschow, B Schneider, S Ueberheide
Communications-The European Journal of Communication Research 39 (2), 129-149, 2014
1612014
Die Neuordnung des Journalismus. Eine Studie zur Gründung neuer Medienorganisationen
C Buschow
Springer VS, 2018
61*2018
Why do digital native news media fail? An investigation of failure in the early start-up phase
C Buschow
Media and Communication 8 (2), 51-61, 2020
48*2020
How users approach novel media products: brand perception of Netflix and Amazon Prime video as signposts within the German subscription-based video-on-demand market
V Rahe, C Buschow, D Schlütz
Journal of Media Business Studies, 2020
442020
Strategische Institutionalisierung durch Medienorganisationen: der Fall des Leistungsschutzrechtes
C Buschow
von Halem, 2012
412012
Social TV in Deutschland–Rettet soziale Interaktion das lineare Fernsehen
C Buschow, B Schneider, L Carstensen, M Heuer, A Schoft
MedienWirtschaft 1 (2013), 24-32, 2013
342013
Money for Nothing and Content for Free? Paid Content, Plattformen und Zahlungsbereitschaft im digitalen Journalismus
CM Wellbrock, C Buschow
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2020
33*2020
Die Innovationslandschaft des Journalismus in Deutschland
C Buschow, CM Welbrock
Landesanstalt für Medien NRW, 2020
302020
What Makes a Media Entrepreneur? Factors Influencing Entrepreneurial Intention of Mass Communication Students
C Buschow, R Laugemann
Journalism & Mass Communication Educator, 2020
282020
Change management and new organizational forms of content creation
C Buschow, M Suhr
Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats …, 2022
242022
Money for nothing and content for free? Zahlungsbereitschaft für digitaljournalistische Inhalte (Unter Mitarbeit von D. Kunkel)
C Buschow, CM Wellbrock
Düsseldorf: Landesanstalt für Medien NRW. https://www. medienanstal t-nrw …, 2019
20*2019
Changing the rules of the game: Strategic institutionalization and legacy companies’ resistance to new media
HJS Tworek, C Buschow
International journal of communication 10, 21, 2016
202016
Social TV in Deutschland
C Buschow, B Schneider
Vistas, 2015
202015
Social TV in Deutschland - Eine Einführung in Begrifflichkeiten und Forschungsbereiche
C Buschow, B Schneider
Social TV in Deutschland (Schriftenreihe der Niedersächsischen …, 2015
172015
Change Management in Tageszeitungsredaktionen
C Buschow, C Dürrenberg, C Winter
Medieninnovationen. Wie Medienentwicklungen die Kommunikation in der …, 2011
172011
Money for nothing and content for free? Willingness to pay for digital journalism
C Buschow, CM Wellbrock
162019
Medienmanagement und Journalismus–Befragungsergebnisse im Kontext aktueller Herausforderungen
C Winter, C Buschow
Journalismus ist kein Geschäftsmodell, 31-56, 2014
162014
Die neue Komplexität vernetzten Medienmanagements. Theorieinnovationen für die Medienmanagementforschung
C Winter, C Buschow
M&K Medien & Kommunikationswissenschaft 65 (3), 591-612, 2017
152017
German book publishers’ barriers to disruptive innovations: The Case of E-Book Adoption
C Buschow, I Nölle, B Schneider
Publishing Research Quarterly 30, 63-76, 2014
152014
Wer nutzt Social TV? Die Nutzer als Treiber sozialer Interaktion mit Fernsehinhalten
C Buschow, B Schneider, A Bauer, L Carstensen, K Drabner
MedienWirtschaft 10 (4), 48-57, 2013
142013
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20