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Jasmin Fitzpatrick
Jasmin Fitzpatrick
akademische Oberrätin, Institut für Politikwissenschaft, JGU Mainz
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Titel
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Jahr
The five-pillar model of parties’ migration into the digital
J Fitzpatrick
Digital parties: The challenges of online organisation and participation, 23-42, 2021
232021
Are digital parties the future of party organization? A symposium on The Digital Party: Political Organisation and Online Democracy by Paolo Gerbaudo
K Dommett, J Fitzpatrick, L Mosca, P Gerbaudo
Italian Political Science Review/Rivista Italiana di Scienza Politica 51 (1 …, 2021
152021
Tactical Web Use in Bumpy Times—A Comparison of Conservative Parties’ Digital Presence
I Borucki, J Fitzpatrick
Digital Parties: The challenges of online organisation and participation …, 2021
132021
Der webbasierte Bundestagswahlkampf 2021
J Fitzpatrick, P Jöst
Forschungsjournal Soziale Bewegungen 34 (3), 417-425, 2021
102021
Digital civil society
J Fitzpatrick
Springer Fachmedien Wiesbaden, 2018
102018
“The High Mass of Democracy”—Why Germany Remains Aloof to the Idea of Electronic Voting
J Fitzpatrick, P Jöst
Frontiers in Political Science 4, 876476, 2022
92022
Zwitschern für Stimmen. Der Einsatz von Twitter im Bundestagswahlkampf 2017
J Fitzpatrick
Zeitschrift für Parlamentsfragen 49 (3), 603-617, 2018
92018
Political parties and their online platforms–Differences in philosophies
J Fitzpatrick, G Thuermer
Frontiers in Political Science 5, 1199449, 2023
72023
Potenziale sozialer Medien zwischen Wunsch und Wirklichkeit - Welche Chancen bieten soziale Medien für politische Akteure und ihre Erforschung
J Fitzpatrick
Politik in der digitalen Gesellschaft. Zentrale Problemfelder und …, 2019
72019
Fokusgruppen
J Fitzpatrick, S Mayer
Handbuch Politische Kommunikation, 10.1007/978-3-658-26242-6_50-1, 2020
52020
Kapitale Konsequenzen für organisierte Interessenvertretung in Demokratien–Pierre Bourdieu, politische Organisationen und webbasierte Technologien
J Fitzpatrick
Demokratietheorie im Zeitalter der Frühdigitalisierung, 151-175, 2020
42020
Psychologische Widersprüche und Wählerverhalten: eine Anwendung des mikrosoziologischen Ansatzes und des Retrospective-Voting-Modells
J Fitzpatrick, G Remlein, R Renner
Soziologiemagazin: publizieren statt archivieren; Sonderheft, 98-111, 2012
42012
The Common Grounds of Adherence? A Qualitative Analysis of Young Partisans’ Collective Identity
J Fitzpatrick, SJ Mayer
Identität - Identifikation - Ideologie, 113-139, 2019
32019
Exploring the Contents of Collective Identity of Party Adherents Some Thoughts and their Application
SJ Mayer, J Fitzpatrick
22014
Reaching the Voters: Parties use of Google Ads in the German Federal election 2021
J Fitzpatrick, F von Nostitz
Media and Communication 12, 2024
12024
E-Campaigning/Social media in Deutschland
J Fitzpatrick
Handbuch Digitalisierung und politische Beteiligung, 1-17, 2023
12023
Mehr als immer nur dagegen? Die legislative Agenda grüner Parteien in Deutschland und Österreich in Zeiten Großer Koalitionen
J Fitzpatrick, SJ Mayer
Zeitschrift für Parlamentsfragen 52 (1), 95-107, 2021
12021
Digital leaders: political leadership in the digital age
FR Villaplana, J Fitzpatrick
Frontiers in Political Science 6, 1425966, 2024
2024
Agenda-Setting als Ursache und Ausprägung politischer Beteiligung vor dem Hintergrund eines medialen Strukturwandels
J Fitzpatrick
Handbuch Digitalisierung und politische Beteiligung, 1-16, 2023
2023
Politische Parteien: Interessensorganisation im Wandel
J Fitzpatrick, R Selbach
Politische Akteure und Institutionen in Deutschland: Eine …, 2023
2023
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