Individual differences in the effects of academic motivation on higher education students’ intention to drop out M Rump, W Esdar, E Wild European Journal of Higher Education 7 (4), 341-355, 2017 | 105 | 2017 |
My brand, my self (ie)-why consumers portray themselves in brand-selfies AM Flaswinkel, M Rump, R Decker International Journal of Internet Marketing and Advertising 18 (2-3), 310-334, 2023 | 1 | 2023 |
How Voice Assistants Affect Customer Experience in Online Shopping. AM Flaswinkel, N Bilstein, M Rump Transfer: Zeitschrift für Kommunikation & Markenmanagement 68 (2), 2022 | 1 | 2022 |
Die wachsende Heterogenität der Studierendenschaft: als Herausforderung für eine zukunftsgerichtete Gestaltung von Studium und Lehre E Wild, PS Brocke, M Rump Universität Bielefeld, Fakultät für Psychologie und Sportwissenschaft …, 2019 | 1 | 2019 |
Projekt HeLGA: Heterogenitätsorientierte Lehre-Gelingensbedingungen und Anforderungen W Esdar, M Rump, E Wild Working Paper Studieneingangsphase: Perspektiven aus der Begleitforschung …, 2016 | 1 | 2016 |
Forschungsdatenmanagement–Uniweite Angebote für Wissenschaft und Forschung A Gärtner, M Rump, J Vompras, K Walz Kolloquium Wissensinfrastruktur, 2023 | | 2023 |
Enhancing Internal Branding Outcomes through Customer Experience Management: New Empirical Insights from the Automotive Industry. M Souka, M Rump, M Löffler, R Decker Marketing ZFP-Journal of Research & Management 45 (2), 2023 | | 2023 |
My Brand, My Self (ie): Examining Consumers’ Motivations to Post Brand-Selfies AM Flaswinkel, M Rump, R Decker Proceedings of the 50th European Marketing Academy (EMAC) Conference, 2021 | | 2021 |
Beeinflussen die dispositionellen Merkmale Optimismus und Pessimismus den frühen Studienabbruch? M Rump, E Wild | | 2018 |
Do dispositional optimism and pessimism affect early dropout from higher education? A structural equation model with academic motivation as mediator M Rump, E Wild, W Esdar | | 2018 |
Studienmotivation in der Studieneingangsphase und zu Beginn des dritten Semesters. Gibt es Unterschiede zwischen Arbeiter-und Akademikerkindern? M Rump, E Wild | | 2018 |
Wie starten Studierende ins Studium? Erste Ergebnisse aus dem Projekt HeLGA zur Abbruchneigung zu Studienbeginn M Rump, W Esdar, E Wild | | 2016 |
Students diversity and academic success in higher education W Esdar, M Rump, PS Brocke | | 2016 |
Heterogen in was?–Eine Analyse der Unterschiede studienbezogener Motivation zu Studienbeginn W Esdar, M Rump, PS Brocke | | 2016 |
My Brand, My Self (ie): Examining Consumers’ Motivations to Post Brand-Selfies M Rump, AM Flaswinkel | | |