Thomas Meiren
Thomas Meiren
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
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Title
Cited by
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Year
Service engineering—methodical development of new service products
HJ Bullinger, KP Fähnrich, T Meiren
International Journal of Production Economics 85 (3), 275-287, 2003
6822003
Service Engineering–Ergebnisse einer empirischen Studie zum Stand der Dienstleistungsgesellschaft in Deutschland
KP Fähnrich, T Meiren, T Barth, A Hertweck, M Baumeister, L Demuß, ...
1451999
Service Engineering in der Praxis
T Meiren, V Liestmann
Kurzstudie zur Dienstleistungsentwicklung in deutschen Unternehmen …, 2002
1412002
Service Engineering in der Praxis
T Meiren, V Liestmann
Kurzstudie zur Dienstleistungsentwicklung in deutschen Unternehmen …, 2002
1412002
Service Engineering in der Praxis
T Meiren, V Liestmann
Kurzstudie zur Dienstleistungsentwicklung in deutschen Unternehmen …, 2002
1412002
Having a strategy for new service development–does it really matter?
B Edvardsson, T Meiren, A Schäfer, L Witell
Journal of Service Management, 2013
1062013
Service Engineering—Entwicklungspfad und Bild einer jungen Disziplin
KP Fähnrich, M Opitz
Service Engineering, 85-112, 2006
1022006
Service engineering: state of the art and future trends
KP Fähnrich, T Meiren
Advances in services innovations, 3-16, 2007
862007
Studies in Gneiss and Granite...
TFW Barth
761956
New service development process
KJ Kim, T Meiren
Introduction to service engineering, 253-267, 2009
542009
Service Engineering
KP Fähnrich, T Meiren, T Barth, A Hertweck, M Baumeister, L Demuß, ...
IAT, Institut Arbeitswissenschaft und Technologiemanagement, Univ., 2000
542000
Testing of service concepts
T Meiren, T Burger
The Service Industries Journal 30 (4), 621-632, 2010
482010
Testing of service concepts
T Meiren, T Burger
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482010
Service engineering: Systematic development of new services
T Meiren
Productivity & quality management frontiers, 329-343, 1999
401999
Vorgehensmodelle für das Service Engineering
HR Hofmann, L Klein, T Meiren
IM Information Management & Consulting 13, 20-25, 1998
391998
Does one size fit all? New service development across different types of services
E Jaakkola, T Meiren, L Witell, B Edvardsson, A Schäfer, J Reynoso, ...
Journal of Service Management, 2017
372017
Service Engineering im Trend
T Meiren
Stuttgart: Fraunhofer IRB, 2006
372006
Service Engineering im Trend
T Meiren
Stuttgart: Fraunhofer IRB, 2006
372006
A structured test approach for service concepts
T Burger, KJ Kim, T Meiren
Technological Applications and Advancements in Service Science, Management …, 2012
282012
Entwicklung von dienstleistungen unter besonderer berücksichtigung von human ressources
T Meiren
Entwicklung und Gestaltung innovativer Dienstleistungen, Tagungsband zur …, 2001
252001
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20