Folgen
Philipp Shah
Philipp Shah
StMUK
Keine bestätigte E-Mail-Adresse
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Qualitative Content Analysis of Programming Errors
P Shah, M Berges, P Hubwieser
Proceedings of the 5th International Conference on Information and Education …, 2017
162017
Towards deriving programming competencies from student errors
M Berges, M Striewe, P Shah, M Goedicke, P Hubwieser
LaTiCE, 2016
152016
DiCS-Index: Predicting student performance in computer science by analyzing learning behaviors
D Capovilla, P Hubwieser, P Shah
LaTiCE, 2016
102016
PARALLEL HIGHER-ORDER SVD FOR TAG-RECOMMENDATIONS
P Shah, C Wieser, F Bry
IADIS International Conference WWW/Internet 2012, 2012
102012
Searching for Barriers to Learning Iteration and Runtime in Computer Science
P Shah, D Capovilla, P Hubwieser
Proceedings of the 10th Workshop in Primary and Secondary Computing …, 2015
92015
Teaching Sequence Diagrams to Programming Beginners
P Shah, P Hubwieser
IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 307-310, 2017
22017
Towards Efficient Algorithms for Higher-Order Singular Value Decomposition
P Shah
LMU, 2010
12010
Wer zählt zu welcher Dienststelle?
P Shah
Der Personalrat - Personalrecht im öffentlichen Dienst 39, 30, 2022
2022
Was bedeutet das »Erörterungsrecht«
P Shah
Der Personalrat - Personalrecht im öffentlichen Dienst 38 (11/2021), 23–24, 2021
2021
Qualitative Inhaltsanalyse für Programmiersprachen
P Shah, M Berges, P Hubwieser
Mixed-Methods in der empirischen Bildungsforschung, 20, 2016
2016
Predicting Student Performance in Computer Science by Analyzing Learning Behaviors
D Capovilla, P Hubwieser, P Shah
Proceedings of the 4th International Conference on Learning and Teaching in …, 2016
2016
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–11