Letters in the forest: global precedence effect disappears for letters but not for non-letters under reading-like conditions T Lachmann, A Schmitt, W Braet, C van Leeuwen Frontiers in psychology 5, 92343, 2014 | 49 | 2014 |
There’sa SNARC in the size congruity task T Weis, S Theobald, A Schmitt, C Van Leeuwen, T Lachmann Frontiers in Psychology 9, 392808, 2018 | 16 | 2018 |
Lost in the forest? Global to local interference depends on children's reading skills A Schmitt, T Lachmann, C van Leeuwen Acta psychologica 193, 11-17, 2019 | 15 | 2019 |
Connections are not enough for membership: Letter/non-letter distinction persists through phonological association learning A Schmitt, C van Leeuwen, T Lachmann Acta psychologica 176, 85-91, 2017 | 8 | 2017 |
Skilled readers show different serial-position effects for letter versus non-letter target detection in mixed-material strings A Schmitt, T Lachmann Acta Psychologica 204, 103025, 2020 | 3 | 2020 |
Im Sachunterricht die Grenzen der Sprache einreißen A Schmitt Grundschule, 30-33, 2017 | 2 | 2017 |
What makes a letter a letter?–New evidence for letter-specific processing strategies A Schmitt Technische Universität Kaiserslautern, 2016 | 2 | 2016 |
Beitrag zur realitätsnahen Beschreibung des horizontalen Frischbetondrucks in Elementwänden mit integriertem Dämmstoff A Schmitt Dissertation, Kaiserslautern, Technische Universität Kaiserslautern, 2017, 2017 | 1 | 2017 |
Lernhindernisse im naturwissenschaftlichen Sachunterricht mit dem Universal Design überbrücken: Entwicklung von Lernmaterialien für Kinder mit sonderpädagogischem Förderbedarf A Schmitt „Brüche und Brücken“ - Übergänge im Kontext des Sachunterrichts., 35-42, 2020 | | 2020 |
Gemeinsam forschen - Forschendes Lernen als Kooperationsprojekt von Bachelor- und Masterstudierenden A Schmitt Forschendes Lernen im Sachunterricht, 201-208, 2019 | | 2019 |
Lernen wie von selbst A Schmitt Grundschule, 32-34, 2017 | | 2017 |
Different processing of Navon figures in children with normal reading skills compared to children with poor reading abilities S Andreas, T Lachmann Fechner Day 2016, 56, 2016 | | 2016 |
Letters in the forest: global precedence effect disappears for letters but not for non-letters under reading-like conditions A Schmitt, T Lachmann Perception 44, 41-41, 2015 | | 2015 |