Folgen
Mark Wittek
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Who is fighting with whom? How ethnic origin shapes friendship, dislike, and physical violence relations in German secondary schools
M Wittek, C Kroneberg, K Lämmermann
Social Networks 60, 34-47, 2020
562020
The development of stratification and segregation in a new scientific field: A study of collaboration among scientists in neuroblastoma research between 1975 and 2016
M Wittek, C Bartenhagen, F Berthold
Social Networks 72, 80-107, 2023
42023
Social Networks and Educational Decisions: Who has Access to Social Capital and for Whom is it Beneficial?
S Lenkewitz, M Wittek
KZfSS Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie 74 (4), 437-472, 2022
42022
The Ethnic Lens: Social Networks and the Salience of Ethnicity in the School Context
C Kroneberg, M Wittek
Sociological Science 10, 613-639, 2023
22023
Welche kontextuellen Faktoren beeinflussen interethnische Beziehungen in der Schule? Eine explorative Netzwerkanalyse
M Wittek, S Lenkewitz, A Wingen, K Lämmermann, H Krüger, A Tarnowski
Differenz im Raum: Sozialstruktur und Grenzziehung in deutschen Städten, 249-272, 2022
12022
Being published successfully or getting arXived? The importance of social capital and interdisciplinary collaboration for getting printed in a high impact journal in Physics
OJ Wieczorek, M Wittek, RH Heiberger
arXiv preprint arXiv:2006.02148, 2020
12020
Interpersonal Status Systems. An Inquiry into Social Networks and Status Dynamics in Schools, Science, and Hollywood
M Wittek
Universität zu Köln, 2022
2022
Ergebnisbericht – Befragung von Schüler*innen im Lockdown
CK Heike Krüger, Hanno Kruse, Andrea Wingen, Sven Lenkewitz, Agnes Tarnowski ...
https://socialbond-project.com/ergebnisbericht/, 2021
2021
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–8