Dominique Heinbach
Dominique Heinbach
Research Assistant, Heinrich Heine University, HHU, Düsseldorf, Germany
Bestätigte E-Mail-Adresse bei hhu.de - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Journalistic counter-voices in comment sections: Patterns, determinants, and potential consequences of interactive moderation of uncivil user comments
M Ziegele, P Jost, M Bormann, D Heinbach
SCM Studies in Communication and Media 7 (4), 525-554, 2018
112018
Sleeper effect from below: Long-term effects of source credibility and user comments on the persuasiveness of news articles
D Heinbach, M Ziegele, O Quiring
New Media & Society, 1461444818784472, 2018
112018
Suchmaschinen auf dem Prüfstand–eine vergleichende Inhaltsanalyse der Qualität von Trefferlisten
M Magin, M Steiner, D Heinbach, S Bosold, A Pieper, EM Felka, B Stark
M&K Medien & Kommunikationswissenschaft 63 (4), 495-516, 2015
92015
Comments and credibility: how critical user comments decrease perceived news article credibility
TK Naab, D Heinbach, M Ziegele, MT Grasberger
Journalism Studies 21 (6), 783-801, 2020
32020
Sleeper effect from below
D Heinbach, M Ziegele, O Quiring
Long-term effects of source credibility and user comments on the …, 2017
22017
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–5