Automated essay scoring using transformer models S Ludwig, C Mayer, C Hansen, K Eilers, S Brandt Psych 3 (4), 897-915, 2021 | 25 | 2021 |
Prompt text classifications with transformer models! An exemplary introduction to prompt-based learning with large language models CWF Mayer, S Ludwig, S Brandt Journal of Research on Technology in Education 55 (1), 125-141, 2023 | 23 | 2023 |
Lehren und Lernen mit Enterprise Resource Planning (ERP) Systemen–Typische Bearbeitungsprobleme als Grundlage der Lernprozessgestaltung C Mayer Berufs-und Wirtschaftspädagogik Online: bwp@ 43, 1-17, 2022 | 3 | 2022 |
Analysing domain-specific problem-solving processes within authentic computer-based learning and training environments by using eye-tracking: a scoping review CW Mayer, A Rausch, J Seifried Empirical Research in Vocational Education and Training 15 (1), 2, 2023 | 2 | 2023 |
Digitale Unterrichtspraxis an kaufmännischen Schulen in der Corona-Pandemie - Eine Momentaufnahme C Mayer, S Gentner, J Seifried Zeitschrift für Berufs- und Wirtschaftspädagogik 119 (3), 531-552, 2023 | 2* | 2023 |
Das LUCA-Dashboard im Usability-Test-Eine gaze-cued retrospective Think-Aloud-Studie GD Gorshid, C Mayer, A Rausch, J Seifried Wirtschaft-Beruf-Ethik 41, 189-212, 2022 | | 2022 |
Lehren und Lernen mit ERP-Systemen–Befunde der Evaluation einer Lehrveranstaltung zur Förderung der Technologiekompetenz von Studierenden der Wirtschaftspädagogik C Mayer, J Seifried SAP Academic Community Conference 2022 DACH, 2022 | | 2022 |
Flexibel einsetzbare Lehr-und Lernplattform für kaufmännische Bildung: LUCA Office Simulation J Seifried, S Gentner, S Brandt, A Braunstein, V Deutscher, GD Gorshid, ... VLB-Akzente: berufliche Bildung in Bayern 30 (10), 9-11, 2021 | | 2021 |