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Stefan Trommer
Stefan Trommer
Deutsche Bahn AG, Germany
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Jahr
How autonomous driving may affect the value of travel time savings for commuting
F Steck, V Kolarova, F Bahamonde-Birke, S Trommer, B Lenz
Transportation research record 2672 (46), 11-20, 2018
2192018
The new car market for electric vehicles and the potential for fuel substitution
A Kihm, S Trommer
Energy Policy 73, 147-157, 2014
1462014
Autonomous driving-the impact of vehicle automation on mobility behaviour
S Trommer, V Kolarova, E Fraedrich, L Kröger, B Kickhöfer, T Kuhnimhof, ...
1392016
Does context matter? A comparative study modelling autonomous vehicle impact on travel behaviour for Germany and the USA
L Kröger, T Kuhnimhof, S Trommer
Transportation research part A: policy and practice 122, 146-161, 2019
1282019
Erstnutzer von Elektrofahrzeugen in Deutschland. Nutzerprofile, Anschaffung, Fahrzeugnutzung.
I Frenzel, J Jarass, S Trommer, B Lenz
752015
Estimation of the value of time for automated driving using revealed and stated preference methods
V Kolarova, F Steck, R Cyganski, S Trommer
Transportation research procedia 31, 35-46, 2018
722018
Elektroautos in einer von erneuerbaren Energien geprägten Energiewirtschaft
M Pehnt, H Helms, U Lambrecht, D Dallinger, M Wietschel, H Heinrichs, ...
Zeitschrift für Energiewirtschaft 35 (3), 221-234, 2011
582011
Erstnutzer von Elektrofahrzeugen in Deutschland
I Frenzel, J Jarass, S Trommer, B Lenz
Nutzerprofile, Anschaffung, Fahrzeugnutzung 2, 2015
502015
Driver assistance systems for transport system efficiency: Influencing factors on user acceptance
A Höltl, S Trommer
Journal of Intelligent Transportation Systems 17 (3), 245-254, 2013
502013
Early adopters of electric vehicles in Germany unveiled
S Trommer, J Jarass, V Kolarova
World Electric Vehicle Journal 7 (4), 722-732, 2015
412015
Perceived usefulness of eco-driving assistance systems in Europe
S Trommer, A Höltl
IET Intelligent Transport Systems 6 (2), 145-152, 2012
382012
Potential fleet size of private autonomous vehicles in Germany and the US
S Trommer, L Kröger, T Kuhnimhof
Road Vehicle Automation 4, 247-256, 2018
232018
Automatisiertes fahren im personen-und güterverkehr
E Fraedrich, L Kröger, F Bahamonde-Birke, I Frenzel, G Liedtke, ...
Auswirkungen auf den Modal-Split, das Verkehrssystem und die …, 2017
222017
Modelling the impact of automated driving. private AV scenarios for Germany and the US
L Kröger, T Kuhnimhof, S Trommer
222016
Early Adopter der Elektromobilität-Wer sie sind und wie sie fahren
J Jarass, I Frenzel, S Trommer
Internationales Verkehrswesen 66 (2), 70-72, 2014
162014
Autonomous Driving
S Trommer, V Kolarova, E Fraedrich, L Kröger, B Kickhöfer, T Kuhnimhof, ...
The Impact of Vehicle Automation on Mobility Behaviour. Institute of …, 2016
122016
Automatisiertes fahren im personen-und güterverkehr. Auswirkungen auf den Modal-Split, das Verkehrssystem und die Siedlungsstrukturen
E Fraedrich, L Kröger, FJ Bahamonde-Birke, I Frenzel, G Liedtke, ...
e-mobil BW GmbH–Landesagentur für Elektromobilität und …, 2017
112017
Estimation of value of time for autonomous driving using revealed and stated preference method
V Kolarova, F Steck, R Cyganski, S Trommer
102017
Calculating potential emission reductions through the introduction of electric vehicles
A Kihm, S Trommer, M Mehlin
92013
Erstnutzer von Elektrofahrzeugen in Deutschland. Nutzerprofile, Anschaffung
I Frenzel, J Jarass, S Trommer, B Lenz
Fahrzeugnutzung. DLR, 2015
82015
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
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