Folgen
Nina Kolleck
Nina Kolleck
Bestätigte E-Mail-Adresse bei fu-berlin.de - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Fast unfolding of communities in large networks
VD Blondel, JL Guillaume, R Lambiotte, E Lefebvre
Journal of statistical mechanics: theory and experiment 2008 (10), P10008, 2008
196442008
Social network analysis in innovation research: using a mixed methods approach to analyze social innovations
N Kolleck
European Journal of Futures Research 1, 1-9, 2013
882013
Uncovering influence through Social Network Analysis: the role of schools in Education for Sustainable Development
N Kolleck
Journal of education Policy 31 (3), 308-329, 2016
752016
Exploring the hidden influence of international treaty secretariats: Using social network analysis to analyse the Twitter debate on the ‘Lima Work Programme on Gender’
H Jörgens, N Kolleck, B Saerbeck
Journal of European Public Policy 23 (7), 979-998, 2016
662016
Analyzing trust in innovation networks: combining quantitative and qualitative techniques of Social Network Analysis
N Kolleck, I Bormann
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 17 (Suppl 5), 9-27, 2014
522014
Innovations through networks: Understanding the role of social relations for educational innovations
N Kolleck
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 17 (5), 47-64, 2014
512014
The Power of Social Networks: How the UNFCCC Secretariat Creates Momentum for Climate Education
SSHJ Nina Kolleck , Mareike Well
Global Environmental Politics 17 (4), p.106-126, 2017
432017
The rise of global policy networks in education: analyzing Twitter debates on inclusive education using social network analysis
J Schuster, H Jörgens, N Kolleck
Journal of Education Policy 36 (2), 211-231, 2021
352021
The power of third sector organizations in public education
N Kolleck
Journal of Educational Administration 57 (4), 411-425, 2019
352019
How (German) foundations shape the concept of education: Towards an understanding of their use of discourses
N Kolleck
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education 38 (2), 249-261, 2017
352017
Levels of governance in policy innovation cycles in community education: The cases of education for sustainable development and climate change education
N Kolleck, H Jörgens, M Well
Sustainability 9 (11), 1966, 2017
312017
Qualitätssicherung in der Bildung für nachhaltige Entwicklung. Netzwerke, Kommunen und Qualitätsentwicklung im Kontext der UN-Dekade „Bildung für nachhaltige Entwicklung “
N Kolleck, G De Haan, R Fischbach
BMBF (Ed.), Bildung für nachhaltige Entwicklung–Beiträge der …, 2012
302012
Orchestrating (bio-) diversity: The secretariat of the Convention of Biological Diversity as an attention-seeking bureaucracy
H Jörgens, N Kolleck, B Saerbeck, M Well
International bureaucracy: Challenges and lessons for public administration …, 2017
292017
Auf dem Weg zu nachhaltigen Bildungslandschaften: lokale Netzwerke erforschen und gestalten
R Fischbach, N Kolleck, G de Haan
Auf dem Weg zu nachhaltigen Bildungslandschaften: Lokale Netzwerke …, 2015
292015
Global Governance, Corporate Responsibility und die diskursive Macht multinationaler Unternehmen
N Kolleck
Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2011
272011
Brokering climate action: The UNFCCC secretariat between parties and nonparty stakeholders
B Saerbeck, M Well, H Jörgens, A Goritz, N Kolleck
Global Environmental Politics 20 (2), 105-127, 2020
262020
Motivational aspects of teacher collaboration
N Kolleck
Frontiers in Education 4, 122, 2019
262019
Qualität, Netzwerke und Vertrauen–Der Einsatz von Sozialen Netzwerkanalysen in Qualitätsentwicklungsprozessen
N Kolleck
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 17 (6), 159-177, 2014
262014
Social networks for path creation: Education for sustainable development matters
N Kolleck, G De Haan, R Fischbach
Journal of Futures Studies 15 (4), 77-92, 2011
262011
Teacher collaboration networks as a function of type of collaboration and schools’ structural environment
J Schuster, U Hartmann, N Kolleck
Teaching and Teacher Education 103, 103372, 2021
242021
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20