Erdem Galipoğlu
Title
Cited by
Cited by
Year
Omni-channel retailing research–state of the art and intellectual foundation
E Galipoglu, H Kotzab, C Teller, IÖY Hüseyinoglu, J Pöppelbuß
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 2018
492018
Social, local and mobile commerce practices in omni-channel retailing: Insights from Germany and Turkey
IÖ Yumurtacı Hüseyinoğlu, E Galipoglu, H Kotzab
International Journal of Retail & Distribution Management 45 (7/8), 711-729, 2017
37*2017
Smart Service Engineering
O Thomas, M Nüttgens, M Fellmann
Wiesbaden, 2017
172017
Towards product avatars representing middle-of-life information for improving design, development and manufacturing processes
K Hribernik, T Wuest, KD Thoben
IFIP International Conference on Digital Product and Process Development …, 2013
172013
Typologien industrienaher Dienstleistungen: Eine Literaturübersicht
E Galipoglu, M Wolter
Smart Service Engineering, 170-192, 2017
62017
Multi-Channel-Systeme im Wandel
E Galipoglu, H Kotzab, J Pöppelbuß
WiSt - Wirtschaftswissenschaftliches Studium 44 (Heft 8), S. 434-441, 2015
62015
Quo Innovadis? The Who, the What, and the How of Research at the Intersection of ICT and Service Innovation
S Knop, E Galipoglu, A Lubarski, J Poeppelbuss
International Conference on Information Systems (ICIS) 2017, 2017
32017
Multi-channel-systeme des deutschen Einzelhandels vor dem hintergrund des omni-channeling
E Galipoglu
Masterarbeit an der Universität Bremen. Bremen, 2014
32014
Einsatz von Informationssystemen zur Innovation industrienaher Dienstleistungen: eine explorative Analyse im Maschinen- und Anlagenbau
E Galipoglu, J Pöppelbuß
22016
Service Innovation: Sensing with Information Systems
S Fischer, A Lubarski, E Galipoglu, F Müller
Americas Conference on Information Systems (AMCIS), 2017
12017
Modular Professional Services: Conceptual Goodness and Research Themes
A Lubarski, F Müller, E Galipoglu
Americas Conference on Information Systems (AMCIS), 2017
12017
IT-gestützte Innovation von Dienstleistungen: Ein Literaturüberblick
E Galipoglu
12016
Social, Local and Mobile Commerce in Retailing: Insights from Germany and Turkey
IÖ Yumurtacı, E Galipoglu, H Kotzab
40th Annual Macromarketing Conference at Chicago, Illinois, 2015
12015
The Omnichannel Retailing Capabilities Wheel: Findings of the Literature
B Mrutzek, H Kotzab, E Galipoglu
International Conference on Dynamics in Logistics, 204-214, 2020
2020
Innovation industrienaher Dienstleistungen: Eine fallstudienbasierte Analyse dynamischer Fähigkeiten und des unterstützenden IT-Einsatzes
E Galipoglu
Universität Bremen, 2019
2019
Smart Service Business Models in Mechanical and Plant Engineering – Insights from Germany
ML Heidbrink, E Galipoglu, J Poeppelbuss, CC Gernreich
Frontiers in Service Conference 2018, 2018
2018
Social Media für Personaldienstleister: Gestaltungsmöglichkeiten des Social-Media-Einsatzes im Personalrecruiting
D Liefke, E Galipoglu, J Pöppelbuß
Homo Connectus, 263-289, 2018
2018
Einsatz von Social Media für die Innovation von B2B-Dienstleistungen in IT-Unternehmen
L Schneider, E Galipoglu
Homo Connectus, 3-32, 2018
2018
Der containerisierte Seehafenhinterlandverkehr unter Berücksichtigung der Schiene
E Galipoglu
Kotzab, Herbert (Hrsg.): Schriftenreihe des Lehrstuhls für Logistikmanagement, 2015
2015
Intermodal Networks for Freight Transport in the Hinterland of Seaports
HG Unseld, H Kotzab, E Galipoglu
2012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20