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Silke Bartsch
Silke Bartsch
LMU Munich
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Leadership matters in crisis-induced digital transformation: how to lead service employees effectively during the COVID-19 pandemic
S Bartsch, E Weber, M Büttgen, A Huber
Journal of Service Management 32 (1), 71-85, 2020
5562020
How to take employees on the digital transformation journey: An experimental study on complementary leadership behaviors in managing organizational change
E Weber, M Büttgen, S Bartsch
Journal of Business Research 143, 225-238, 2022
1052022
Exploring the impact of rewarded social media engagement in loyalty programs
LM Rehnen, S Bartsch, M Kull, A Meyer
Journal of Service Management 28 (2), 305-328, 2017
762017
Mobile App Usage and its Implications for Service Management–Empirical Findings from German Public Transport
C Schmitz, S Bartsch, A Meyer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 224, 230-237, 2016
582016
Consumer responses to covert advertising in social media
F Göbel, A Meyer, B Ramaseshan, S Bartsch
Marketing Intelligence & Planning 35 (5), 578-593, 2017
352017
Dienstleistungsproduktivität–Stand der Forschung und Zusammenhang zu zentralen vorökonomischen Größen im Dienstleistungsmarketing
S Bartsch, MF Demmelmair, A Meyer
Dienstleistungsproduktivität: Management, Prozessgestaltung …, 2011
292011
Die Critical Incident Technique (CIT)
S Bartsch, N Specht
Theorien und Methoden der Betriebswirtschaft: Handbuch für Wissenschaftler …, 2011
272011
“What sounds beautiful is good?” How employee vocal attractiveness affects customer’s evaluation of the voice-to-voice service encounter
S Bartsch
Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing, 45-68, 2009
172009
Customer Experience bei Online Portalen–Erkenntnisse und Beispiele aus der Energieversorgerbranche
MF Demmelmair, F Most, S Bartsch
Customer Experience: Forum Dienstleistungsmanagement, 445-468, 2012
122012
Die Menschliche Kraft der Marke: Bedeutung und Management der interaktionsorientierten Markenführung
N Blankenberg, S Bartsch, S Fichtel, A Meyer
Erlebniskommunikation: Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis, 53-72, 2012
122012
Always Ahead im Marketing: Offensiv, digital, strategisch
S Bartsch, C Blümelhuber
Springer-Verlag, 2015
82015
Don’t jump on the bandwagon: Negative effects of Sharewashing
A Lehr, M Büttgen, S Bartsch
Schmalenbach Journal of Business Research 73, 75-123, 2021
72021
Servicepolitik im Handel
A Meyer, S Bartsch
Handbuch Handel: Strategien–Perspektiven–Internationaler Wettbewerb, 719-731, 2012
72012
Qualitätstreiber für telefonbasierte Self-Services—Theoretische und explorative Analyse zur Identifikation relevanter Qualitätstreiber aus Kundenperspektive
S Bartsch, S Fuchs, A Meyer
Kundenintegration: Forum Dienstleistungsmanagement, 525-553, 2009
62009
Technology as driver of service business development and the case of sharing economy
S Bartsch, K Lührs, C Schmitz
Service Business Development: Band 2. Methoden–Erlösmodelle …, 2018
42018
Ereignisorientierte Ansätze der Qualitätsmessung
S Bartsch
Handbuch Dienstleistungsmanagement, 1175-1196, 2016
42016
The scentscape: An integrative framework describing scents in servicescapes
M Girard, A Girard, AC Suppin, S Bartsch
jbm-Journal of Business Market Management 9 (1), 597-622, 2016
42016
Superior Customer Experience In Voice-to-Voice Encounters: Insights From Three Studies Regarding Interaction And Call Center Management
S Bartsch
BoD–Books on Demand, 2012
42012
QR-Codes—Marketing-Hype oder effektives Instrument?
N Neumann, S Bartsch, A Meyer
Marketing Review St. Gallen 31, 62-72, 2014
32014
Akzeptanz des Online-Neuwagenvertriebs
S Braun, MF Demmelmair, S Bartsch
Marketing Review St. Gallen 31, 60-70, 2014
32014
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