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Martin Allmendinger
Martin Allmendinger
University of Hohenheim
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What drives entrepreneurship? A configurational analysis of the determinants of entrepreneurship in innovation-driven economies
A Kuckertz, ESC Berger, M Allmendinger
A configurational analysis of the determinants of entrepreneurship in …, 2015
602015
Selecting corporate firms for collaborative innovation: entrepreneurial decision making in asymmetric partnerships
MP Allmendinger, ESC Berger
International Journal of Innovation Management 24 (01), 2050003, 2020
542020
Gute Fehler, schlechte Fehler–wie tolerant ist Deutschland im Umgang mit gescheiterten Unternehmern
A Kuckertz, C Mandl, M Allmendinger
Stuttgart, online: www. neue-unternehmerkultur. de oder https://www. uni …, 2015
132015
Towards asymmetric partnership management against the background of corporate entrepreneurship and open innovation literature
M Allmendinger
72019
What drives entrepreneurship? A configurational analysis of the determinants of total entrepreneurial activity in innovation-based economies
A Kuckertz, ESC Berger, M Allmendinger
Die Betriebswirtschaft/Business Administration Review 75 (4), 273-288, 2015
62015
Den „Generationenkonflikt “durch richtige Kooperation überwinden–was Startups von Großunternehmen erwarten
A Kuckertz, MP Allmendinger
52018
Das Zusammenspiel von Corporate Entrepreneurship und Open Innovation. Eine strukturierte Literaturanalyse
M Allmendinger, A Kuckertz
ZfKE–Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship, 129-148, 2016
52016
Digitale Innovationen entwickeln: die besten Ansätze und Methoden
MP Allmendinger, M Horstmann, O Horstmann
Haufe-Lexware, 2020
42020
Exploring the societal perception of business failure
C Mandl, A Kuckertz, M Allmendinger
ICSB World Conference Proceedings, 1, 2015
32015
Subscribe Now!? Erfolgsdimensionen zur Einführung von Abo-basierten Geschäftsmodellen in Unternehmen
M Allmendinger, P Walter, S Jagusch
Digitales Management und Marketing: So nutzen Unternehmen die Marktchancen …, 2021
12021
Making it happen: Entrepreneurs’ perspectives on co-creation partnerships with Corporates
M Allmendinger, ESC Berger
Academy of Management Proceedings 2018 (1), 16092, 2018
2018
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Artikel 1–11