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Steffen Herm
Steffen Herm
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Jahr
When the crowd evaluates soccer players’ market values: Accuracy and evaluation attributes of an online community
S Herm, HM Callsen-Bracker, H Kreis
Sport Management Review 17 (4), 484-492, 2014
2332014
Shaping retail brand personality perceptions by bodily experiences
J Möller, S Herm
Journal of retailing 89 (4), 438-446, 2013
1402013
Das neue Lexikon der Betriebswirtschaftslehre: Kompendium und Nachschlagewerk-mit 200 Schwerpunktthemen, 6.000 Stichwörtern, 2.000 Literaturhinweisen sowie 1.300 Internetadressen
SG Häberle
Walter de Gruyter GmbH & Co KG, 2014
582014
When things go wrong, don't rely on committed consumers: effects of delayed product launches on brand trust
S Herm
Journal of Product Innovation Management 30 (1), 70-81, 2013
352013
Brand identification by product design: The impact of evaluation mode and familiarity
S Herm, J Möller
Psychology & Marketing 31 (12), 1084-1095, 2014
262014
Konsumentenvertrauen und Marken
V Trommsdorff, F Götze, S Herm
Wirtschaft und Studium 35 (10), 1264-1270, 2006
92006
Perceptions of green user entrepreneurs’ performance—Is sustainability an asset or a liability for innovators?
J Möller, S Herm
Sustainability 13 (6), 3580, 2021
72021
Zur Messung markenspezifischer Risikowahrnehmungen mit der Means-End-Analyse
S Herm, K Gall
Marketing ZFP 30 (3), 161-174, 2008
62008
Zur Bedeutung des Zielkundenvertrauens für die Adoption von Innovationen
V Trommsdorff, S Herm, F Götze
Konsumentenvertrauen–Ein Beitrag zur ökonomischen Theorie des Vertrauens …, 2006
62006
Negative spillover effects in brand cooperation
S Herm
Journal of Business Economics 84, 1087-1109, 2014
52014
Brand personality: what makes a brand exciting? The role of bodily experiences in brand personality interpretation
J Möller, S Herm
AMA Summer Educators' Conference Proceedings 22, 416-417, 2011
52011
20 Jahre Suche nach Erfolgsfaktoren im Handel
V Trommsdorff, S Herm
Handelsforschung 20, 15-23, 2006
4*2006
Das EU-Bio-Logo: Seine Wirkung nach fünf Jahren Marktpräsenz
S Herm, J Möller
PraxisWISSEN Marketing 1 (01/2016), 66-78, 2016
22016
Please Do Not Buy Our Brand - How Consumers Respond to Green-Demarketing Messages
S Herm, J Möller-Herm, C Wache, A Mafael
Forum Markenforschung 2021, 105-118, 2023
12023
ENDORSER’S BODY POSTURE AS AN ANTECEDENT OF (LUXURY) BRAND PERSONALITY PERCEPTION
S Herm, J Möller, K Heine
Global Marketing Conference, 1257-1269, 2014
12014
Curbing customer-to-customer misbehavior contagion in the sharing economy
I Danatzis, J Möller-Herm, S Herm
Journal of Business Research 173, 2024
2024
Essays on Branding
S Herm
2013
TOO LATE, OR JUST LATER THAN ANNOUNCED? EFFECTS ON BRAND TRUST BY DELAYING PRODUCT INTRODUCTIONS IN COMPETITIVE SITUATIONS
S Herm, J Möller
Marketing Theory and Applications, 67, 2010
2010
Die Fallstudie
S Herm, C Grunert
Wirtschaftsstudium-WISU 38 (10), 1342, 2009
2009
Markenvertrauen
S Herm
2009
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Artikel 1–20