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Peter Bak
Peter Bak
Hochschule Fresenius, Köln
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Title
Cited by
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Year
Automatic vigilance: the attention-grabbing power of approach-and avoidance-related social information.
D Wentura, K Rothermund, P Bak
Journal of personality and social psychology 78 (6), 1024, 2000
6572000
Automatic attention to stimuli signalling chances and dangers: Moderating effects of positive and negative goal and action contexts
K Rothermund, D Wentura, PM Bak
Cognition & Emotion 15 (2), 231-248, 2001
1032001
Sex differences in the attractiveness halo effect in the online dating environment
PM Bak
Journal of Business and Media Psychology 1 (1), 1-7, 2010
632010
Sex differences in the attractiveness halo effect in the online dating environment
PM Bak
Journal of Business and Media Psychology 1 (1), 1-7, 2010
632010
Werbe-und Konsumentenpsychologie: Eine Einführung
PM Bak
Schäffer-Poeschel, 2019
612019
Flexible Zielanpassung und hartnäckige Zielverfolgung als Bewältigungsressourcen: Hinweise auf ein Regulationsdilemma.
PM Bak, J Brandtstädter
Zeitschrift für Psychologie mit Zeitschrift für angewandte Psychologie, 1998
511998
Biases in self‐evaluation: moderating effects of attribute controllability
K Rothermund, PM Bak, J Brandtstädter
European Journal of Social Psychology 35 (2), 281-290, 2005
372005
Lernen, Motivation und Emotion
PM Bak
Springer, 2019
362019
Lernen, Motivation und Emotion: Allgemeine Psychologie II–das Wichtigste, prägnant und anwendungsorientiert
PM Bak
Springer-Verlag, 2019
36*2019
Lernen, motivation und emotion
PM Bak
Springer, 2019
362019
Wirtschafts-und Unternehmensethik: Eine Einführung
PM Bak
Schäffer-Poeschel, 2014
32*2014
Zu Gast in Deiner Wirklichkeit: Empathie als Schlüssel gelungener Kommunikation
PM Bak
Springer-Verlag, 2015
222015
Wahrnehmung, gedächtnis, sprache, denken
PM Bak
Springer, 2020
212020
Gesundheit und Krankheit
PM Bak
Gesundheitspsychologie: Eine Einführung–kompakt, prägnant und …, 2023
202023
Mir gefällt's, wenn's euch gefällt! Konformitätseffekte bei Facebook
PM Bak, T Keßler
Journal of Business and Media Psychology 3 (2), 2012
162012
Wie man Psychologie als empirische Wissenschaft betreibt: wissenschaftstheoretische Grundlagen im Überblick
PM Bak
Springer-Verlag, 2015
142015
Erfolgreiche Kundenansprache nach Plan
PM Bak
Springer-Verlag, 2016
132016
Ratings for possessor-vs. other-relevance of adjectives
D Wentura, K Rothermund, P Bak
Unpublished data, 1998
91998
Materialismus, Selbstwert, Lebenszufriedenheit und Mediennutzung
PM Bak
Journal of Business and Media Psychology 2 (2), 2011
82011
Selektive Aufmerksamkeit und kognitive Ressourcen
P Bak
Universitätsbibliothek, 1999
81999
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