Christoph Ihl
Christoph Ihl
Professor of Entrepreneurship, Hamburg University of Technology
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TitelZitiert vonJahr
From social media to social product development: the impact of social media on co-creation of innovation
FT Piller, A Vossen, C Ihl
Die Unternehmung 65 (1), 2012
2532012
Citizensourcing: Applying the concept of open innovation to the public sector.
D Hilgers, C Ihl
International Journal of Public Participation 4 (1), 2010
2342010
A typology of customer co-creation in the innovation process
FT Piller, C Ihl, A Vossen
Available at SSRN 1732127, 2010
1792010
Open innovation with customers foundations, competences and international trends
F Piller, C Ihl
1052009
Toolkits for open innovation-the case of mobile phone games
F Piller, C Ihl, J Fuller, C Stotko
37th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, 2004 …, 2004
682004
Customer co-creation: Open innovation with customers
F Piller, C Ihl, A Vossen
Wittke, V./Hanekop, H, 31-63, 2011
632011
Typologisierung hybrider Produkte: ein Ansatz basierend auf der Komplexität der Leistungserbringung
F Burianek, C Ihl, R Reichwald
TUM, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre-Information, Organisation u …, 2007
622007
Interaktive Wertschöpfung kompakt: Open Innovation, Individualisierung und neue Formen der Arbeitsteilung
F Piller, K Möslein, C Ihl, R Reichwald
Springer-Verlag, 2017
602017
Typologisierung hybrider Produkte
F Burianek, C Ihl, S Bonnemeier, R Reichwald
Ein Ansatz basierend auf der Komplexität der Leistungserbringung …, 2007
532007
Open innovation with customers
F Piller, C Ihl
Foundations, Competences and International Trends 69, 2009
452009
Kundenzufriedenheit bei Mass Customization: Eine empirische Untersuchung zur Bedeutung des Co-Design-Prozesses aus Kundensicht
C Ihl, M Müller, F Piller, R Reichwald
Die Unternehmung 59 (3), 165-184, 2006
402006
Mass customization ohne mythos
F Piller, C Ihl
NEW MANAGEMENT-ZURICH- 71, 16-31, 2002
342002
Kundenbeteiligung an unternehmerischen Innovationsvorhaben: psychologische Determinanten der Innovationsentscheidung
R Reichwald, C Ihl, S Seifert
Lehrst. f. Allgemeine u-Industrielle Betriebswirtschaftslehre d. TU München, 2004
232004
Embedded toolkits for user co-design: A technology acceptance study of product adaptability in the usage stage
F Piller, C Ihl, F Steiner
2010 43rd Hawaii International Conference on System Sciences, 1-10, 2010
222010
Does accrual accounting improve municipalities’ efficiency? Evidence from Germany
HW Lampe, D Hilgers, C Ihl
Applied Economics 47 (41), 4349-4363, 2015
202015
Von Kundenorientierung zu customer co-creation im Innovationsprozess
C Ihl, F Piller
Marketing Review St. Gallen 27 (4), 8-13, 2010
202010
Erlösmodellgestaltung bei hybriden Produkten
F Burianek, S Bonnemeier, C Ihl, R Reichwald
Controlling 20 (8-9), 488-494, 2008
202008
Wertschaffung und Wertaneignung bei hybriden Produkten: eine prozessorientierte Betrachtung
S Bonnemeier, C Ihl, R Reichwald
TUM, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre-Information, Organisation u …, 2007
202007
Kundenintegration in den Dienstleistungsinnovationsprozess
R Reichwald, C Ihl, S Seifert
Konzepte für das Service Engineering, 263-282, 2005
202005
Kundenbeteiligung an unternehmerischen Innovationsvorhaben
R Reichwald, C Ihl, S Seifert
Psychologische Determinanten der Innovationsentscheidung. Arbeitsbericht 40, 2004
182004
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