Lars Orbach
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Relation of state- and trait-math anxiety to intelligence, math achievement and learning motivation
L Orbach, M Herzog, A Fritz
Journal of Numerical Cognition 5 (3), 371-399, 2019
82019
Math Anxiety during the transition from primary to secondary school
L Orbach, M Herzog, A Fritz
Inclusive Mathematics Education, 419-447, 2019
32019
State- and trait-math anxiety and their relation to math performance in children: The role of core executive functions
L Orbach, M Herzog, A Fritz
Cognition 2020 (200), 2020
12020
Relation of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) to basic number skills and arithmetic fact retrieval in children
L Orbach, M Herzog, A Fritz
Research in Developmental Disabilities 103 (2020), 103697, 2020
2020
State- und Trait-Mathematikängste – hemmende Prädiktoren mathematischer Leistungsfähigkeit?
L Orbach, M Herzog, A Fritz
Empirische Sonderpädagogik 11 (1), 3-30, 2019
2019
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–5