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Denis Neher
Denis Neher
Hochschule Karlsruhe - Technik und Wirtschaft
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Development and Analysis of a Controlled Hot Surface Ignition System for Lean Burn Gas Engines
F Scholl, D Neher, M Kettner, P Hügel, H Kubach, M Klaissle
ASME 2012 Internal Combustion Engine Division Spring Technical Conference …, 2012
172012
Miller cycle and exhaust gas recirculation for a naturally aspirated lean-burn gas engine
D Neher
72017
Numerical Investigations of Overexpanded Cycle and Exhaust Gas Recirculation for a Naturally Aspirated Lean Burn Engine
D Neher, M Kettner, F Scholl, M Klaissle, D Schwarz, BG Olavarria
SAE Technical Paper, 2013
72013
Development of a NOx Storage-Reduction Catalyst Based Min-NOx Strategy for Small-Scale NG-Fueled Gas Engines
F Scholl, P Gerisch, D Neher, M Kettner, T Langhorst, T Koch, M Klaissle
SAE International Journal of Fuels and Lubricants 9 (2016-32-0072), 734-749, 2016
62016
The Effect of Cooled Exhaust Gas Recirculation for a Naturally Aspirated Stationary Gas Engine
D Neher, F Scholl, M Kettner, D Schwarz, M Klaissle, BG Olavarria
SAE International Journal of Engines 9 (2016-32-0093), 2477-2492, 2016
52016
Numerical Investigations of a Naturally Aspirated Cogeneration Engine Operating with Overexpanded Cycle and Optimised Intake System
D Neher, M Kettner, F Scholl, M Klaissle, D Schwarz, B Gimenez
SAE Technical Paper, 2014
52014
Controlled Hot Surface Ignition in Stationary Petrol and Natural Gas Operation
D Neher, F Scholl, V Teschendorff, M Kettner, P Huegel, H Kubach, ...
SAE Technical Paper, 2012
52012
Effects of Intake Pressure and Air-Fuel Ratio on Controlled Hot Surface Ignition Operating with Natural Gas
F Scholl, D Neher, M Kettner, AM Bachiller, M Klaissle
SAE Technical Paper, 2015
32015
Miller/Atkinson Valve Timing as Full Load Concept for a Naturally Aspirated Cogeneration Engine
D Neher, F Scholl, M Deinert, M Kettner, D Schwarz, M Klaissle, ...
SAE Technical Paper, 2015
22015
Numerische und experimentelle Untersuchungen zu Miller- und Atkinson-Steuerzeiten bei konstantem effektivem Verdichtungsverhältnis am Beispiel eines stationär betriebenen …
D Neher, F Scholl, J Bauer, M Kettner, M Klaissle, D Schwarz
MTZ-Fachtagung 2014 Ladungswechsel im Verbrennungsmotor, 2014
1*2014
Numerical Investigations of the Auto-Ignition Ranges of a Natural Gas Fueled HCCI Engine
J Judith, D Neher, M Kettner, M Klaissle, D Kozarac
SAE Technical Paper, 2017
2017
Glow plug instead of spark plug. An alternative ignition system for gas driven combined-cycle power plants; Gluehkerze ersetzt Zuendkerze. Ein alternatives Entflammungssystem …
D Neher, F Scholl, V Teschendorff, M Kettner
2012
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–12