Michael Kopp
Michael Kopp
Universität Graz
Verified email at werbeguru.at
Title
Cited by
Cited by
Year
How to MOOC?–A pedagogical guideline for practitioners
E Lackner, M Kopp, M Ebner
Proceedings of the 10th International Scientific Conference" eLearning and …, 2014
482014
How to MOOC?–A pedagogical guideline for practitioners
E Lackner, M Kopp, M Ebner
Proceedings of the 10th International Scientific Conference" eLearning and …, 2014
482014
Revenue vs. Costs of MOOC platforms. Discussion of business models for xMOOC providers, based on empirical findings and experiences during implementation of the project iMooX
H Fischer, S Dreisiebner, O Franken, M Ebner, M Kopp, T Köhler
7th International Conference of Education, Research and Innovation …, 2014
342014
Introducing MOOCs to Austrian Universities
M Kopp, M Ebner, A Dorfer-Novak
for Innovation and Quality in Learning, 46, 2014
322014
Introducing MOOCs to Austrian Universities
M Kopp, M Ebner, A Dorfer-Novak
for Innovation and Quality in Learning, 46, 2014
322014
Do MOOCs need a special instructional design
M Kopp, E Lackner
EDULEARN14 Proceedings 71387147, 2014
312014
Die österreichische Hochschul-E-Learning-Landschaft: Studie zur Erfassung des Status quo der E-Learning-Landschaft im tertiären Bildungsbereich hinsichtlich Strategie …
E Bratengeyer, HP Steinbacher, M Friesenbichler, K Neuböck, M Kopp, ...
BoD–Books on Demand, 2016
302016
What do we know about typical MOOC participants? First insights from the field
K Neuböck, M Kopp, M Ebner
302015
How OER enhances MOOCs—A perspective from German-speaking Europe
M Ebner, A Lorenz, E Lackner, M Kopp, S Kumar, S Schön, A Wittke
Open Education: from OERs to MOOCs, 205-220, 2017
282017
How to MOOC?-A pedagogical guideline for practitioners
M Ebner, E Lackner, M Kopp
The International Scientific Conference eLearning and Software for Education …, 2014
282014
Estimating students’ satisfaction with web based learning system in blended learning environment
S Bauk, S Šćepanović, M Kopp
Education Research International 2014, 2014
282014
Lernen und Lehren im virtuellen Raum. Herausforderungen, Chancen, Möglichkeiten
E Lackner, M Kopp
Lernräume gestalten-Bildungskontexte vielfältig denken, 174-186, 2014
282014
Technologie in der Hochschullehre. Rahmenbedingungen, Strukturen und Modelle
M Kopp, M Ebner, W Nagler, E Lackner
L3T. Lehrbuch für Lernen und Lehren mit Technologien, 2013
252013
Das O in MOOCs–über die Bedeutung freier Bildungsressourcen in frei zugänglichen Online-Kursen
M Ebner, M Kopp, A Wittke, S Schön
HMD praxis der Wirtschaftsinformatik 52 (1), 68-80, 2015
212015
iMooX-Publikationen rund um das Pionierprojekt
M Kopp, M Ebner
Verlag Mayer. Weinitzen, 2015
192015
Strategieentwicklung für die nachhaltige Implementation neuer Medien in der Hochschule
M Kerres
Handbuch Organisationsentwicklung: Neue Medien in der Lehre-Dimensionen …, 2005
192005
E-Learning als Leistung der Hochschule. Sechs Aufgaben der Organisation
T Pfeffer, A Sindler, M Kopp
Handbuch Organisationsentwicklung: Neue Medien in der Lehre. Dimensionen …, 2005
162005
La certificación de los MOOC. Ventajas, desafíos y experiencias prácticas/Certification of MOOCs. Advantages, Challenges and Practical Experiences
M Kopp, M Ebner
Revista española de pedagogía, 83-100, 2017
14*2017
How MOOCs can be used as an instrument of scientific research
C Zimmermann, M Kopp, M Ebner
European MOOCs Stakeholders Summit, 393-400, 2016
112016
E-Learning-Strategien für die Hochschullehre
S Seufert, M Ebner, M Kopp, B Schlass
BoD–Books on Demand, 2015
112015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20