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Marion G. Müller
Marion G. Müller
Professor of Media Science with focus on Digital and Audiovisual Media
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Titel
Zitiert von
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Jahr
Grundlagen der visuellen Kommunikation
MG Müller
UVK, utb, 2003
486*2003
Iconography and Iconology as
MG Müller
The SAGE handbook of visual research methods, 283, 2011
1852011
What is visual communication? Past and future of an emerging field of communication research
MG Müller
Studies in Communication Sciences 7 (2), 2007
1572007
Visual competence: a new paradigm for studying visuals in the social sciences?
MG Müller
Visual studies 23 (2), 101-112, 2008
1362008
The political iconography of Muhammad cartoons: Understanding cultural conflict and political action
MG Müller, E Özcan
PS: Political Science & Politics 40 (2), 287-291, 2007
1342007
Politische Bildstrategien im amerikanischen Präsidentschaftswahlkampf, 1828-1996
MG Müller
(No Title), 1997
1221997
Dangerous depictions: A visual case study of contemporary cartoon controversies
MG Müller, E Özcan, O Seizov
Popular Communication 7 (1), 28-39, 2009
1032009
Perceiving press photography: a new integrative model, combining iconology with psychophysiological and eye-tracking methods
MG Müller, A Kappas, B Olk
Visual Communication 11 (3), 307-328, 2012
822012
Authentizität und Inszenierung von Bilderwelten
MG Müller
von Halem, 2003
762003
Parteienwerbung im Bundestagswahlkampf 1998. Eine qualitative Produktionsanalyse politischer Werbung
MG Müller
Media Perspektiven 5 (99), 251-261, 1999
721999
Parteienwerbung im Bundestagswahlkampf 2002
MG Müller
Media Perspektiven 12 (2002), 629-638, 2002
632002
Bild und Emotion—ein neues Forschungsfeld
A Kappas, MG Müller
Publizistik 51 (1), 3-23, 2006
592006
Visuelle Wahlkampfkommunikation
MG Müller
von Halem, 2004
562004
Kommunikation visuell
T Knieper, MG Müller
Das Bild als Forschungsgegenstand–Grundlagen und Perspektiven. Köln: Halem, 2001
532001
Rituals in Parliaments: political, anthropological and historical perspectives on Europe and the United States
E Crewe, MG Müller
Peter Lang, 2006
492006
Bilder–Visionen–Wirklichkeiten. Zur Bedeutung der Bildwissenschaft im 21. Jahrhundert
MG Müller
Kommunikation visuell. Das Bild als Forschungsgegenstand–Grundlagen und …, 2001
472001
Ikonografie und Ikonologie, visuelle Kontextanalyse, visuelles Framing
MG Müller
Die Entschlüsselung der Bilder. Methoden zur Erforschung visueller …, 2011
452011
War Visions: Bildkommunikation und Krieg
MG Müller
Herbert von Halem, 2005
402005
Kommunikation visuell: das Bild als Forschungsgegenstand-Grundlagen und Perspektiven
T Knieper, MG Müller
Halem, 2001
402001
Visual emotions - emotional visuals: emotions, pathos formulae, and their relevance for communication research
MG Müller, A Kappas
The Routledge Handbook of Emotions and Mass Media, 310-331, 2010
37*2010
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