Julia Höhler
Julia Höhler
Business Economics Group, Wageningen University & Research
Bestätigte E-Mail-Adresse bei wur.nl
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Dimensions of member heterogeneity in cooperatives and their impact on organization–a literature review
J Hoehler, R Kuehl
Annals of public and cooperative economics 89 (4), 697-712, 2018
392018
Position and performance of farmer cooperatives in the food supply chain of the EU‐27
J Höhler, R KÜHL
Annals of Public and Cooperative Economics 85 (4), 579-595, 2014
352014
Organisation of German livestock production from the bottom up: a new institutional economic analysis of dairy cattle breeding
J Höhler, R Kühl
Journal on Chain and Network Science 16 (1), 7-18, 2016
72016
Heterogenität von Mitgliederstrukturen als Herausforderung für Genossenschaften im Agribusiness.
J Höhler
Zeitschrift für das gesamte Genossenschaftswesen 67 (1), 2017
62017
Genossenschaften im Agribusiness zwischen Regionalitätsprinzip und Globalisierung–eine organisationstheoretische Untersuchung
J Höhler, R Kühl
J. Laurinkari; R. Schediwy; T. Todev: Genossenschaftswissenschaft zwischen …, 2014
42014
What strategies do dairy companies realize? Using content analysis to examine strategies in the German dairy market
J Hohler, R Kuhl
International Food and Agribusiness Management Review 22 (1030-2019-3340 …, 2019
22019
Züchtervereinigungen-Innovationsmotor der deutschen Milchviehzucht? Eine explorative Analyse der Organisationsstrukturen und Veränderungen
J Höhler
Berichte über Landwirtschaft-Zeitschrift für Agrarpolitik und Landwirtschaft, 2016
22016
Weinqualität in unterschiedlichen Organisationsformen: Warum Genossenschaften schlechter abschneiden können
A Hildenbrand, J Höhler
Zeitschrift für das gesamte Genossenschaftswesen 66 (1), 4-24, 2016
22016
Do Growth Rates Depend on the Initial Firm Size? Evidence for the German Agribusiness
RK Julia Höhler
German Journal of Agricultural Economics 65 (4), 231-243, 2016
2*2016
Using word of mouth data from social media to identify asymmetric competition in food retailing
LC Jaeger, J Höhler
Journal of retailing and consumer services 58, 102284, 2020
12020
Member Heterogeneity and Exit
J Höhler
Design and Management of Interfirm Networks, 197-215, 2019
12019
Mind the Gap: Determinanten der Diskrepanz von Verbrauchereinstellung und Kaufverhalten am Beispiel gentechnikfreier Trinkmilch
A Jankowski, J Höhler
Austrian Journal of Agricultural Economics and Rural Studies 27, 87-94, 2018
12018
Vertical Coordination in the Meat Supply Chain – The Effects of (Unlabeled) Private Standards for Animal Welfare
J Höhler, R Kühl
German Journal of Agricultural Economics 66 (3), 149-158, 2017
12017
Der Milchpreis in der deutschen Presse: Nur „Milchkrisen“ in der Berichterstattung?
J Höhler, A Hildenbrand
12016
COVID-19 and the food supply chain: Impacts on stock price returns and financial performance
J Höhler
2020
Strategisches Management von Genossenschaften
R Kühl, J Höhler
Handbuch Genossenschaftswesen, 1-28, 2020
2020
Öffentliche Meinung zur Digitalisierung in der Landwirtschaft und ihren Auswirkungen
S Mohr, J Höhler
40. GIL-Jahrestagung, Digitalisierung für Mensch, Umwelt und Tier, 2020
2020
Determinants of Germany’s Attractiveness as a Location for the Food Industry – Results from an Expert Survey
J Höhler, S Mohr, A Piper
German Journal of Agricultural Economics 69 (1), 19-30, 2020
2020
Unfair milk prices? Lessons from a split-sample choice experiment
J Höhler, J Schreiner
British Food Journal, 2019
2019
Bäckereien im Wettbewerb – Welche Leistungen sind Kunden und Kundinnen beim Kauf von Backwaren wichtig?
D Sänger, J Höhler
Austrian Journal of Agricultural Economics and Rural Studies 28, 2019
2019
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20