Folgen
Veronika Dropčová (Bejdová)
Veronika Dropčová (Bejdová)
Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University in Bratislava
Bestätigte E-Mail-Adresse bei fmph.uniba.sk
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Motivational effect of peer review in blog-based activities
Z Kubincová, M Homola, V Bejdová
Advances in Web-Based Learning–ICWL 2013: 12th International Conference …, 2013
172013
Blogging in obligatory course: A bitter victory
V Bejdová, M Homola, Z Kubincová
Advances in Web-Based Learning–ICWL 2014: 13th International Conference …, 2014
92014
Are Students Reliable Peer-Reviewers?
V Bejdová, Z Kubincová, M Homola
2014 IEEE 14th International Conference on Advanced Learning Technologies …, 2014
62014
BLOGY VO VYUČOVANÍ NA UNIVERZITE
V BEJDOVÁ, Z KUBINCOVÁ, M HOMOLA
CAN BLOGGING ACTIVITIES AND PEER-REVIEWING IMPROVE LEARNING OUTCOMES?
V Bejdová, Z Kubincová, M Homola
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–5